• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vidaus degimo variklio efektyvumo didinimo naudojant atominį vandenilį kaip kuro priedą tyrimas

View/Open
JMK_Andrius Kaizevicius_2013.pdf (917.0Kb)
A.Kaizevicius_BMD.pdf (4.609Mb)
Date
2014
Author
Kaizevičius, Andrius
Metadata
Show full item record
Abstract
Baigiamajame darbe nagrinėjama vidaus degimo variklio galimybė dirbti naudojant elektrolizės būdu gautą vandenilį kaip kuro priedą. Buvo atlikta mokslinės literatūros analizė siekiant nustatyti galimus teigiamus ir neigiamus variklio charakteristikų pokyčius naudojant vandenilį, išsiaiškinta elektrolizės aparato konstrukcija ir veikimo principas. Baigiamąjį darbą sudaro dvi dalys: praktinė ir teorinė. Praktinio darbo metu buvo nustatytos variklio kuro sąnaudos, išmetamųjų dujų temperatūros pokyčiai naudojant vandenilį ir kiti parametrai. Šie parametrai buvo panaudoti variklio teorinių charakteristikų skaičiavimui, taip nustatant jo galimybes dirbti su vandeniliu. Įvertinus gautuosius rezultatus buvo atlikti elektrolizės sukeliamų energijos nuostolių skaičiavimai, bei sudarytos rekomendacijos vandenilio kaip kuro priedo naudojimui aviaciniuose varikliuose. Darbo apimtis: 85 psl. be priedų, 27 iliustracijos, 3 lentelės, 22 bibliografiniai šaltiniai. Prie darbo pridedamas mokslinis straipsnis.
 
The final thesis provides possibility for internal combustion engine to work using hydrogen as fuel additive. Analysis of scientific literature has been performed during research work. Main reason was to gain knowledge of possitive and negative engine characteristics while using hydrogen extracted from water during electrolysis process. The final thesis is made from two parts: practical experiments and theoretical calculations. Fuel consumption, exhaust gass temperature and other parameters have been established during practical experiments. These parameters were used in theoretical calculations to establish possibility for engine to work using hydrogen. Energy losses were calculated and recomendation for internal combustion engine have been prepeared after evaluation of parameters. Volume of the final thesis: 85 pages without appendixes, 27 pictures, 3 tables, 22 bibliographical entries. Memoir is included to appendix.
 
Issue date (year)
2014
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109085
Collections
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister