Show simple item record

dc.contributor.authorKilikevičienė, Kristina
dc.date.accessioned2023-09-18T08:58:45Z
dc.date.available2023-09-18T08:58:45Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109128
dc.description.abstractŠiame magistro darbe nagrinėjamas automobilio judėjimas posūkyje ant skirtingų kelio dangų: snieguotos su asfalto provėžomis, slidžios suvažinėto sniego, šlapio asfalto ir sauso asfalto. Apžvelgiama literatūra, susijusi su automobilių skersiniais ir išilginiais pagreičiais, automobilių judėjimo dinamika. Eksperimentinėje dalyje pateikiami automobilių skersinių pagreičių grafikai. Tiriamojoje dalyje naudojama matavimo įranga „XL Meter Pro Gamma“. Atliktas modeliavimas kompiuterine programa PC CRASH ir pateikti rezultatai. Nagrinėjamas pagreičių dydis ir automobilio stabilumas priklausomai nuo judėjimo greičio tame kelio posūkyje. Remiantis gautais rezultatais pateikiamos išvados. Darbą sudaro įvadas ir 9 skyriai. Pabaigoje pateiktos išvados ir literatūros šaltiniai.lit
dc.description.abstractIn this final Master’s paper work the movement of the car on a curve on a different road surfaces (snowy with asphalted ruts, slippery, wet and dry asphalt) has been analyzed. The literature related to the lateral and longitudinal vehicle acceleration, vehicle movement dynamics has been reviewed. The experimental facts of the vehicle lateral acceleration are given in graphical charts. It has been used a measurement equipment „XL Meter Pro Gamma“ in the exploratory part of the final work. Computer modelling has been done with computer program PC CRASH and the results have been given in this work. Acceleration values and stability of automobile depending on the speed in a curve have been analyzed. The findings has been given based on the results. This final Master’s paper work consist of introduction and nine sections. Findings and literature have been given in the final part.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent99 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1969983/datastreams/MAIN/content
dc.titleAutomobilio judėjimo posūkyje tyrimas
dc.title.alternativeResearch of the car motion in a road turn
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltautomobilio dinamika
dc.subject.ltgreitis
dc.subject.ltkelio danga
dc.subject.ltkompiuterinis modeliavimas
dc.subject.ltskersinis pagreitis
dc.subject.enautomobile dynamics
dc.subject.enspeed
dc.subject.enroad surface
dc.subject.encomputer modelling
dc.subject.enlateral acceleration
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1969983


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record