Show simple item record

dc.contributor.authorMickutė, Živilė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:59:07Z
dc.date.available2023-09-18T08:59:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109145
dc.description.abstractŠio baigiamojo darbo tikslas – išnagrinėti eksperimentinės mechaninės kompensavimo sistemos veikimą, apskaičiuoti vairalazdės kompensacijos jėgos dydį nuo konstrukcijos modelio parametrų, ištirti pritaikymo galimybes sklandytuvuose. Pilotai kartais susiduria su didelia vairalazdės apkrova. Nagrinėjamas eksperimentinis modelis, kuris sumažintų vairalazdės jėgos apkrovą mechaniniu būdu, t.y. konstrukcijoje panaudotos spyruoklės, iki šiol vairalazdės jėgos apkrovą konstruktoriai šalindavo diegdami aerodinaminę kompensacinę sistemą. Šiame darbe atlikti skaičiavimai, pateikti grafikai, kaip kinta vairalazdės kompensacijos jėga nuo konstrukcijos modelio parametrų. Eksperimentinis modelis suprojektuotas AutoCAD programa. Darbą sudaro 4 dalys: literatūros analizė, metodologinė dalis, eksperimentinė (tiriamoji) dalis, rezultatų analizė. Darbo apimtis – 61 p. teksto be priedų, 45 iliustr., 9 lent., 17 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe object of this thesis is to analyze an experimental mechanical power compensation system, evaluate the dependency of given conceptual model parameters to it's generated force and explore possibilities to apply this system in gliders. Pilots sometimes encounter higher than usual control stick load. In examined model necessary reducing stick force is achieved mechanicaly using springs rather than more common aerodynamic compensation. Calculations supplied shows possible control stick load reduction achieved by additional springs and optimum parameters to achieve the greatest load reducing force. Experimental system model was created using AutoCAD. Structure: introduction, analysis of literature, methodological section, research, result analysis, conclusions, references. Thesis consists of 61 p. without appendixes, 45 figures, 9 tables, 17 bibliographical referenceseng
dc.formatPDF
dc.format.extent75 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1969242/datastreams/MAIN/content
dc.titleMechaninės valdymo jėgų kompensavimo sistemos taikymo sklandytuvuose tyrimas
dc.title.alternativeAnalysis of the application of compensation system of mechanical control forms
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltkompensavimo sistema
dc.subject.ltorlaivių valdymo sistema
dc.subject.ltvairalazdės apkrova.
dc.subject.encompensation system
dc.subject.enstick load
dc.subject.enaircraft flight control system.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1969242


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record