Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorStrumskys, Mantvydas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:59:19Z
dc.date.available2023-09-18T08:59:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109203
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe siekiama nustatyti, kurios intelektinės transporto sistemos (ITS) labiausiai teigiamai veikia eismo saugumą automobilių keliuose. Šiam tikslui pasiekti darbe analizuojama esama eismo saugumo situacija Lietuvoje, apžvelgiamos ITS, taikomos užsienio šalyse ir Lietuvoje, tarpusavyje lyginamas jų poveikis atskiriems eismo saugumo rodikliams. Siekiant gauti tikslesnius vertinimo rezultatus atliekamas ITS poveikio eismo saugumui tyrimas apklausiant šios srities ekspertus. Tyrimo rezultatai apdoroti analitinio hierarchinio proceso (AHP) metodu. Išrinkus ITS, kurios labiausiai teigiamai veikia eismo saugumą, pateikiamos rekomendacijos dėl jų diegimo Lietuvos automobilių keliuose. Apskaičiuojamas ekonominis efektas įdiegus rekomenduojamas sistemas. Baigiamąjį magistro darbą sudaro įvadas, keturi skyriai, bendrosios darbo išvados bei 2 priedai. Darbo apimtis 125 puslapiai, 50 paveikslėlių ir 18 lentelių. Rašant baigiamąjį magistro darbą panaudotas 91 literatūros šaltinis.lit
dc.description.abstractThe aim of the Master Thesis is to determine which intelligent transport systems are the most common to reduce accidents on the roads. To achieve this aim, the work provides an analysis of traffic safety on Lithuania roads and an overview of the ITS in the foreign countries, and Lithuania. ITS were compared with each other by their effect on individual safety performance. In order to get more accurate results of the evaluation of ITS impact on traffic safety, a research of experts’ interview was carried out. The expert questionnaire was created and results were evaluated by the method of Analytic Hierarchy Process (AHP). The recommendations of ITS implementation on Lithuanian roads were proposed. The economic effect of the introduction of the recommended systems was calculated. The Master Thesis consists of an introduction, four chapters, conclusions, and 2 appendices. It includes 125 pages, 50 images and 18 tables. 91 references were used.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent126 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2121911/datastreams/MAIN/content
dc.titleIntelektinių transporto sistemų poveikio eismo saugumui vertinimas ir jų diegimo Lietuvos automobilių keliuose galimybių analizė
dc.title.alternativeEvaluation of the Effect of Intelligent Transport Systems on Road Traffic Safety and Feasibility Analysis of their Implementation on Lithuanian Roads
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltintelektinės transporto sistemos
dc.subject.lteismo saugumas
dc.subject.ltavaringumo koeficientas
dc.subject.ltįskaitinis eismo įvykis
dc.subject.enintelektinės transporto sistemos
dc.subject.eneismo saugumas
dc.subject.enavaringumo koeficientas
dc.subject.enįskaitinis eismo įvykis
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2121911


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą