Elektroninės komercijos, naudojant didžiuosius duomenis, rinkodaros modelis
Abstract
Baigiamajame magistro darbe analizuojamos elektroninės komercijos, tradicinės ir skaitmeninės rinkodaros bei duomenų analizės teorijos. Identifikuojamos pragrindinės probleminės duomenų analizės vietos. Pristatomi mažų ir vidutinių Lietuvoje veikiančių elektroninių parduotuvių savininkų apklausos skaitmeninės rinkodaros ir vartotojų kuriamų duomenų analizės temomis rezultatai. Sudaromas teorinis rinkodaros modelis, o vėliau papildomas apklausos rezultatų įžvalgomis, nurodomos pagrindinės išspręstos probleminės sritys. Remiantis nauju rinkodaros modeliu siūlomas verslo modelis. Darbo pabaigoje yra pateikiamos išvados. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorijos analizė, tiriamasis-analitinis skyrius, projektinis skyrius, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 63p. teksto be priedų, 9 paveiksl., 3 lent., 79 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. This master’s thesis begins with an analysis of e-commerce, traditional and electronic marketing, and data analytics theories. Later on the results of Lithuanian based small and medium sized electronic shop owner’s query on digital marketing and data analytics are being presented. Theoretical marketing model is being presented and later updated depending on the results of previously presented results of query. Also main solutions for previously clarified problems are being proposed. Depending on new marketing model a new business model is also proposed. At the end of this bachelor’s thesis there are conclusions being brought, considering all three parts of the paper. Structure: introduction, theory analysis, analytical research, project, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 63 p. text without appendixes, 9 pictures, 3 tables, 79 bibliographical entries. Appendixes included.