Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDulkytė, Aistė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:59:47Z
dc.date.available2023-09-18T08:59:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109252
dc.description.abstractIn this master thesis is going to be considered how the CSR is implemented into company’s activities and strategy as well the benefits of CSR for companies, employees, clients and partners are analyzed. The center of attention is on the CSR integration. There are numerous studies emphasize on the antecedents and post internationalization behavior while there is not much study to indicate the actual mechanism of CSR integration into company’s strategy. To gather data for the research analysis were chosen sources as primary and secondary data. Primary data: the information that was gathered in the research are based on individually responds. The interviews were got from respondents by emails one on one. Secondary data: The information was collected from web sources about CSR situation in selected countries. In the end of this thesis there are given suggestions in order to increase efficiency of CSR implementation into corporate strategy.eng
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama kaip Socialinė Atsakomybė (CSR) yra diegiama į įmonės strategiją. Taip pat yra aptariama, kokius privalumus CSR suteikia įmonėms, jos darbuotojams, klientams bei partneriams. Dėmesio centre yra CSR diegimas į įmonės strategiją. Yra atlikta daug tyrimų, tačiau nėra apibrėžto aiškaus mechanizmo, kaip CSR integruoti į įmonės strategiją. Atliekant tyrimą buvo naudojama pirminiai bei antriniai duomenys. Pirminiai duomenys sudaro CSR specialistų iš skirtingų pasaulio valstybių atsakymai į klausimyną apie CSR diegimą į įmonės strategiją. Antriniai duomenys buvo surinkti interneto naršyklėje, apie pasirinktų 8 pasaulio valstybių pasiekimus CSR integracijos į verslą srityje.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent64 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2124264/datastreams/MAIN/content
dc.titleThe integration of corporate social responsibility into corporate strategy
dc.title.alternativeSocialinės atsakomybės integracija į įmonės strategiją
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltSocialinė atsakomybė
dc.subject.lttarptautinis
dc.subject.ltdiegimas
dc.subject.ltstrategija
dc.subject.ltintegracija
dc.subject.enCorporate Social Responsibility
dc.subject.eninternational
dc.subject.enimplementation
dc.subject.enstrategy
dc.subject.enintegration
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2124264


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą