Tarptautinio marketingo strategija plėtojant cheminių produktų gamybos verslą
Abstract
Baigiamajame magistro darbe kompleksiškai nagrinėjamos galimybės tobulinti cheminių produktų gamybos verslą, prioritetą teikiant tarptautinio marketingo strategijoms. Teorinėje dalyje apibūdintos strategijos ir marketingo strategijos sąvokos, aprašyti tarptautinio marketingo strategijos rengimo ir įgyvendinimo principai; išanalizuota ir susisteminta mokslinė-metodinė literatūra, skirta tarptautinio marketingo bei tarptautinio marketingo strategijų rengimo ir panaudojimo tematikai. Praktinėje dalyje atlikti cheminių produktų vartotojų poreikių, nuomonių bei preferencijų tyrimai; atliktas makroekonominis tyrimas tikslu išaiškinti veiksnius, lemiančius cheminių produktų gamybos verslą. Remiantis konkrečios įmonės marketingo praktikos analize, įvertinti ir apibendrinti veiksniai, lemiantys veiklos rezultatus nagrinėjamame verslo sektoriuje. Darbe parengtas tarptautinio marketingo strategijos teorinis modelis, taikytinas rengiant ir įgyvendinant tarptautinio marketingo strategijas cheminių produktų gamybos versle. Išnagrinėjus praktinius tarptautinio marketingo strategijos rengimo ir įgyvendinimo aspektus, teorinis tarptautinio marketingo strategijos modelis patikslintas ir remiantis empirinio tyrimo rezultatais pateikiamas galutinis tarptautinio marketingo strategijos modelis, taikytinas chemijos pramonės verslo plėtrai. In this Master thesis the priority of marketing strategies in improvement of chemical production has been researched comprehensively. There are defined concepts of strategy and marketing strategies in the theoretical part of thesis, as well there are presented marketing strategy development principles. There is included analysis and systematization of scientific and methodical literature about international marketing and international marketing strategies development and appliance. In the exploratory part of the thesis there is presented the analysis of customer‘s demands, opinions and preferences. Additionally there is included the macroeconomic research which presents the factors influencing expanding of chemicals trading market. There are evaluated and summarized forces influencing the chemical products business sector development in the exploratory part of thesis. Those forces had been researched based on the particular company‘s marketing practice research. There is in this thesis formulated an international marketing strategy‘s theoretical model suitable for the international strategy development and appliance in the chemical products business development. Based on the exploratory part research results international marketing strategy‘s theoretical model has been corrected and based on empirical research results there is developed an international marketing strategy suitable for the development of chemicals business.