Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPalm, Andreas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:59:58Z
dc.date.available2023-09-18T08:59:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109311
dc.description.abstractBasierend auf der Empirie, insbesondere den eigenen Fallstudien, und der wissenschaftlichen Theorie zum Thema Post Merger Integration von Unternehmenskulturen nach interkulturellen Mergers & Acquisitions wurde ein pragmatisches Konzept entwickelt, um in einem interkulturellen Zusammen-hang Unternehmenskulturen nach M&A zu integrieren. Dieses Konzept ist so aufgebaut, dass es zu den gängigen Gesamtintegrationsmodellen kompatibel ist und somit als passendes Modul für eine Integration von Unternehmenskulturen bei interkulturellen M&A dienen kann.ger
dc.description.abstractThe empirical research shows that most of the projects relating to acquisition or merging of enterprises are not successful, which implies that a positive effect of the merger has not been achieved. One of the main reasons for this is overestimation of the so-called 'hard' (material, legislative, financial, etc.) factors and underestimation of 'soft' factors. The latter means that the cultural differences of merging organizations are not taken into account. In the present dissertation, the analytical practically oriented model, helping to create favourable conditions for successful cultural integration of enterprises, is offered.eng
dc.description.abstractEmpiriniai tyrimai parodė, kad dauguma įmonių pirkimo ar susiliejimo projektų būna nesėkmingi, t. y. nepasiekia teigiamų integravimosi rezultatų. Viena iš pagrindinių tokios situacijos priežasčių yra „kietųjų“ (materialinių, teisinių, finansinių ir pan.) veiksnių pervertinimas ir tuo pat metu „minkštųjų“ veiksnių, t. y. susijungiančių organizacijų kultūrų skirtumų, neįvertinimas. Disertacijoje siūlomas į praktiką orientuotas teorinis modelis, kurio taikymas sudarytų sąlygas sėkmingam įmonių kultūrų susiliejimui.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent186 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoger
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1991989/datastreams/MAIN/content
dc.subjectFusionen
dc.subjectallgemeine Kommunikationsstrategie
dc.subjectCorporate interkulturellen Kommunikation
dc.titleGestaltung einer ganzheitlichen Kommunikationsstrategie bei der post Merger Integration von Unternehmenskulturen
dc.title.alternativePlanning of the communication strategy of merging enterprises
dc.title.alternativeĮmonių kultūrinio susiliejimo komunikacijų strategijos planavimas
dc.typeDaktaro disertacija / Doctoral dissertation
dc.type.pubtypeETD_DR - Daktaro disertacija / Doctoral dissertation
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltįmonių susiliejimas
dc.subject.ltbendroji komunikacijos strategija
dc.subject.ltįmonių tarpkultūrinė komunikacija
dc.subject.enmerging of enterprises
dc.subject.engeneral communication strategy
dc.subject.enintercultural communication of enterprises
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1991989


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą