Show simple item record

dc.contributor.authorJatautas, Mindaugas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:00:42Z
dc.date.available2023-09-18T09:00:42Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109426
dc.description.abstractBaigiamojo magistro darbo tema: „Geležinkelio skirstomojo kalnelio darbo efektyvumo didinimo galimybės“. Šiame darbe nagrinėjamas skirstomasis kalnelis ir jo įrengimai. Darbo tikslas – atlikti geležinkelio skirstomojo kalnelio veikimo parametrų analizę ir nustatyti rodiklius, darančius įtaką kalnelio darbui, bei pateikti pasiūlymus efektyvumo didinimui. Baigiamajame darbe atlikta skirstomojo kalnelio pagrindinių elementų analizė, nustatytos veikiančios pasipriešinimo jėgos, apskaičiuoti išilginio profilio parametrai, kalnelio aukštis, stabdymo galingumai stabdymo pozicijose ir atlikus modeliavimą, nustatytos šių parametrų įtakos darbo efektyvumui. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir rekomendacijos. Baigiamojo darbo apimtis – 70 p. teksto be priedų, 22 iliustracijos, 22 lentelės, 42 literatūros ir informacijos šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe theme of the Master’s thesis is: “Possibilities for the Improvement of Working Efficiency of the Railway Hump”. The railway hump and its equipment are analysed. The main goal of this work is to perform the parameter analysis of the railway hump and to measure the indicators which influence the railway hump. Afterwards, suggestions of efficiency improvement are given. Master’s thesis contains the main analysis of the railway hump elements, establishment of the opposing forces, longitudinal profile parameters calculation, the high of the railway hump and locking power in the braking position. After modelling, the influence parameters of the work efficiency are indicated. Conclusions and recommendations are given in the end of the paper. The size off the Master’s thesis: 70 pages without annexes, 22 illustrations, 22 tables, 42 literature and informational sources. The annexes are attached in the end of the paper.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent70 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/ATTACHMENT_2133596/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/ATTACHMENT_2133597/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/ATTACHMENT_2133598/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/ATTACHMENT_2133599/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/ATTACHMENT_2133600/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/ATTACHMENT_2133601/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/ATTACHMENT_2133602/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133592/datastreams/ATTACHMENT_2133603/content
dc.titleGeležinkelio skirstomojo kalnelio darbo efektyvumo didinimo galimybės
dc.title.alternativePossibilities for the Improvement of Working Efficiency of the Railway Hump
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltskirstomasis kalnelis
dc.subject.ltefektyvumas
dc.subject.ltkalnelio aukštis.
dc.subject.enrailway hump
dc.subject.enefficiency
dc.subject.enhump high.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2133592


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record