• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Geležinkelio skirstomojo kalnelio darbo efektyvumo didinimo galimybės

View/Open
Priedas 1 Model (1).pdf (55.22Kb)
Priedas 2.pdf (465.9Kb)
Priedas 3.pdf (73.91Kb)
Priedas 4.pdf (67.13Kb)
Priedas 5.pdf (254.3Kb)
Priedas 6.1.pdf (99.76Kb)
Aiskinamasis rastas.pdf (2.553Mb)
Priedas 6.2.pdf (258.1Kb)
Priedas 1 Model (2).pdf (56.45Kb)
Date
2014
Author
Jatautas, Mindaugas
Metadata
Show full item record
Abstract
Baigiamojo magistro darbo tema: „Geležinkelio skirstomojo kalnelio darbo efektyvumo didinimo galimybės“. Šiame darbe nagrinėjamas skirstomasis kalnelis ir jo įrengimai. Darbo tikslas – atlikti geležinkelio skirstomojo kalnelio veikimo parametrų analizę ir nustatyti rodiklius, darančius įtaką kalnelio darbui, bei pateikti pasiūlymus efektyvumo didinimui. Baigiamajame darbe atlikta skirstomojo kalnelio pagrindinių elementų analizė, nustatytos veikiančios pasipriešinimo jėgos, apskaičiuoti išilginio profilio parametrai, kalnelio aukštis, stabdymo galingumai stabdymo pozicijose ir atlikus modeliavimą, nustatytos šių parametrų įtakos darbo efektyvumui. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir rekomendacijos. Baigiamojo darbo apimtis – 70 p. teksto be priedų, 22 iliustracijos, 22 lentelės, 42 literatūros ir informacijos šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The theme of the Master’s thesis is: “Possibilities for the Improvement of Working Efficiency of the Railway Hump”. The railway hump and its equipment are analysed. The main goal of this work is to perform the parameter analysis of the railway hump and to measure the indicators which influence the railway hump. Afterwards, suggestions of efficiency improvement are given. Master’s thesis contains the main analysis of the railway hump elements, establishment of the opposing forces, longitudinal profile parameters calculation, the high of the railway hump and locking power in the braking position. After modelling, the influence parameters of the work efficiency are indicated. Conclusions and recommendations are given in the end of the paper. The size off the Master’s thesis: 70 pages without annexes, 22 illustrations, 22 tables, 42 literature and informational sources. The annexes are attached in the end of the paper.
 
Issue date (year)
2014
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109426
Collections
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister