Analysis of Innovative Semi-self-anchored Suspension Steel Bridge Behavior
Abstract
Analysis of semi-self-anchored suspension steel bridge is performed in this final master’s thesis. Literature and calculation methods review of suspension bridges is performed. Calculation method of elastic side supports is proposed. Analysis of semi-selfanchored suspension bridge is performed with change of these parameters: side supports stiffness; cable sag; stiffening girder bending stiffness; addition of main cable with bending stiffness and changing bending stiffness values. Also construction stage analysis is performed with different side support stiffness values. Another method of calculation of elastic side supports as an element with cross-section is introduced. Technical-economical effectiveness is estimated. After the evaluation of the results, conclusions and recommendations are presented. Structure: introduction; structural types of suspension bridges; analysis of self-anchored suspension bridge with elastic side supports; rational parameters and technical-economical effectiveness; general conclusions; references. Thesis consists of 86 pages with text without appendixes, 67 pictures, 38 tables, 31 bibliographical entries. Appendixes included. Baigiamajame magistro darbe analizuojama pusiau skėtraus kabamojo plieninio tilto konstrukcija. Išnagrinėta kabamųjų tiltų raida, konstrukcijos ir taikomos skaičiavimo metodikos. Pasiūlyta skaičiavimo metodika tamprių kraštinių atramų standumo nustatymui. Atlikta pusiau skėtraus kabamojo plieninio tilto elgsenos analizė keičiant šių pagrindinių komponuojamųjų parametrų reikšmes: kraštinių pusiau paslankių atramų tamprumą; pagrindinio lyno pradinį įsvyrį; standumo sijos lenkiamąjį standį; pagrindinio lyno ašinį bei lenkiamąjį standžius. Taip pat nagrinėtam tiltui atlikta statybos stadijų analizė su skirtingomis kraštinių atramų tamprumo vertėmis. Pateikta kraštinių atramų standumo skaičiavimo metodika, leidžianti rasti tamprią atramą kaip tempiamą elementą su ašiniu standumu. Atliktas nagrinėjamos tilto konstrukcijos techninio ekonominio efektyvumo vertinimas. Darbo pabaigoje pateikti baigiamosios išvados ir siūlymai. Darbą sudaro šešios dalys: įvadas; kabamųjų tiltų konstrukcijos ir skaičiavimo metodai; pusiau skėtraus kabamojo tilto analizė; racionalūs parametrai ir techninis ekonominis efektyvumas; išvados; literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 86 puslapiai teksto be priedų, 67 paveikslai, 38 lentelės, 31 bibliografinis šaltinis. Pridedami darbo priedai.