Elektroninio verslo projektavimo modelis
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas e. verslas, jo modeliai ir strategijos. Pristatomas e. verslas aprangos sektoriuje. Remiantis moksliniais tyrimais ir anketine vartotojų analize, nustatoma jo padėtis Lietuvoje ir Danijoje. Atliekamas lietuviškų ir daniškų aprangos sektoriaus e. parduotuvių žvalgomasis tyrimas, nustatomas e. verslo modelio ir strategijų skirtingas naudojimas šalyse, jų privalumai ir trūkumai. Remiantis atliktų tyrimų rezultatais, suprojektuojamas e. verslo modelis, kuriame detaliai aiškinamas e. verslo strategijos kūrimas. Siūlomi tobulinimo etapai, kurie, pagerintų santykius su vartotoju, e. verslo aprangos sektoriui Lietuvoje. Apibendrinami tyrimo metu gauti rezultatai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, 3 skyriai, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 75 p. teksto be priedų, 20 iliustr., 9 lent., 46 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. In the final thesis there are anlazying an e. business, its models and strategies. The peculiarities analyzed of e. business in the clothing sector. According to the survey with a research and consumers analysis is determined e. business development in Lithuania and Denmark. There research results are got from analysis of Lithuanian and Danish e. shops. The e. business model and different e. business strategies in these countries are determined. The strengths, weeknesses and differences identified. Based on the research results, the e. business model designed, which explains how to make an e. business strategy. The suggestions, which could help to improve a better relationship between a sellerman and a customer in a clothing sector of e. business presented. In the end of thesis there are summarized all research. Structure: introduction, 3 chapters, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 75 p. texts without appendixes, 20 pictures, 9 tables, 46 bibliographical entries. Appendixes included.