Veiklos kokybės gerinimas transporto kontrolės ir sekimo sistemas kuriančioje įmonėje
Santrauka
Baigiamajame darbe analizuojama transporto kontrolės ir sekimo sistemas kuriančios įmonės IT paslaugų valdymo praktika. Pirmoje darbo dalyje analizuojamos tarptautinės geriausių IT valdymo praktikų metodikos, atliekama technologijų realizuojančių tokias praktikas analizė, pateikiamas populiariausią metodikų lyginimas (ITIL, COBIT). Analitinėje-tiriamojoje darbo dalyje atliekamas konkrečios įmonės IT valdymo paslaugų dabartinės situacijos vertinimas, nustatoma tolimesnė analizės kryptis. Paskutinėje darbo dalyje yra pateikiamos apibendrintos kokybės gerinimo kryptys, pateikiami siūlymai veiklos efektyvumo didinimui. Darbo apimtis – 64 psl. teksto, 19 paveikslų, 10 lentelių, 30 šaltinių. Atskirai pridedami priedai. Thesis analyzes includes IT service management practices which are introduced to vehicle monitoring and tracking solutions development company. The first part presents world-known best practices in IT service management methodology, analysis for realizing the technology of such practices. The most popular methodologies (ITIL, COBIT) are being compared. The analytical-research part contains company's IT service management assessment of the current situation in the company also determination of the direction of further analysis. The last part of thesis work summarizes quality improvement activities and suggestions on increasing operating efficiency in specific company’s department. Thesis consists of: 64 p. text, 19 pictures, 10 tables, 30 bibliographical sources. Appendixes included.