• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingo strategijos plėtojant prekybą baldais

View/Open
magvaida.pdf (1.498Mb)
Date
2010
Author
Motiečiūtė, Vaida
Metadata
Show full item record
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos Lietuvos prekybos baldais verslo problemos ir aktualijos, pagrindžiamas marketingo strategijos plėtojimo būtinumas. Magistro darbe nagrinėjamos šiuolaikinės marketingo teorijos ir koncepcijos, lyginami marketingo strategijų rengimo modeliai ir metodikos, analizuojami jų ypatumai ir etapų eiliškumas. Išanalizavus ir susisteminus literatūrą, pateiktas teorinis marketingo strategijos rengimo modelis, taikytinas prekyboje baldais. Nagrinėjamos Lietuvos baldų sektoriaus plėtojimo bendrosios tendencijos šalies ir pasaulio kontekste, nustatomas baldų vartotojų elgsenos modelis perkant baldus, atliekama ir įvertinama baldų gamybos įmonių marketingo specialistų praktinė patirtis rengiant marketingo strategiją, sudaroma SSGG matrica. Remiantis mokslinės literatūros analize ir atliktais tyrimų rezultatais, projektuojamas perspektyvus prekybos baldais marketingo strategijos rengimo modelis. Darbo pabaigoje pateikiamos baigiamojo magistro darbo išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, probleminė dalis, teorinė dalis, empirinių tyrimų dalis, projektinė dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 112 p. teksto be priedų, 22 paveikslai, 24 lentelės, 58 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The final master thesis deals with the actualities and problems of Lithuanian furniture trade business, necessity of marketing strategy development. Master‘s thesis deals with contemporary marketing theory and concepts, comparing of marketing strategies models and methodologies, analyzing their characteristics and priorities of main stages. After analysis and structuring of literature, theoretical model of marketing strategy which is suitable for furniture trade was presented. In empirical studies was analyzing Lithuanian furniture sector‘s development of the general trends in national and global context, identified furniture consumer buying behavior model is made and evaluated in the furniture business marketing experts and practical experience of setting marketing strategy, consisting of the SWOT matrix. A perspective marketing strategy development model in furniture trade business was designed on the basis of deductions of theoretical studies and practical analysis. In the end was presented the final Master‘s findings and recommendations. Structure: introduction, problem oriented chapter, theoretical chapter, empirical research chapter, projection chapter, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 112 p. text without appendixes, 22 pictures, 24 tables, 58 bibliographical entries. Appendixes included.
 
Issue date (year)
2010
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109833
Collections
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister