Vilniaus miesto motorizuoto asmeninio transporto sistemos modelis
Abstract
Šio baigiamojo darbo tikslas – panaudojant transporto srautų modeliavimo programinę įrangą paruošti Vilniaus miesto motorizuoto asmeninio transporto posistemės modelį. Darbo tikslui pasiekti buvo išanalizuoti ES šalyse taikomi susisiekimo kokybės gerinimo tikslai; išnagrinėtas Vilniaus gatvių tinklas modeliui reikalingų atributų požiūriu; Vilniaus miesto teritorijos suskirstytos zonomis; išanalizuotas Vilniaus miesto gyventojų ir darbo vietų pasiskirstymas zonose; sumodeliuoti 4 perspektyviniai Vilniaus miesto asmeninio transporto srauto 2025 metams modeliai; pateikti siūlymai eismo kokybei pagerinti. Sukurto esamo Vilniaus miesto susisiekimo sistemos modelio pagrindu galima atlikti tolesnius modeliavimus bei daryti išvadas apie ateities transporto sistemos būklę. Darbo apimtis – 72 p. teksto be priedų, 19 iliustracijų, 19 lentelių, 37 literatūros šaltiniai. The aim of this master thesis – to prepare a motorized personal transport sub-model of Vilnius city by using a transport flow modeling software. To reach the main aim of the thesis, a lot of work has been made done: quality improvement objectives of transport communication applied in EU countries were analyzed; Vilnius street network was examined in terms of required attributes; the territory of the city was divided into zones; the distribution of working and living zones of Vilnius city were analyzed carefully; 4 perspective models for 2025 of motorized personal transport flow of Vilnius city were designed; suggestions for the improvement of traffic quality are presented. On the basis of the designed transport communication model there is a possibility for further modeling and conclusions about the future conditions of the transport system. Paper size – 72 p. without appendixes, 19 illustrations, 19 tables, 37 references.