Automobilio techninės būklės įtakos eismo įvykiui tyrimas
Abstract
Baigiamajame magistro darbe aptariami transporto priemonių mechanizmų bei sistemų konstrukciniai netobulumai ir techniniai gedimai, kurie gali būti eismo įvykio kilimo priežastis. Apžvelgiamos ekspertinės metodikos savybės tiriant gedimus bei jų atsiradimų būdus. Siekiant nustatyti techninių gedimų įtaką automobilio valdomumui ir stabilumui buvo atliekami eksperimentiniai automobilio judėjimo modeliavimai kompiuterine eismo įvykių atkūrimo programa „PC-Crash 8.0“. Modeliavimų rezultatai pateikiami baigiamojo magistro darbo prieduose. Remiantis atlikta sumodeliuotų automobilio judėjimo trajektorijų analize darbe pateiktos suformuluotos išvados bei pasiūlymai. In the master's thesis discusses designed imperfections and technical failures of the vehicles mechanisms and systems, which may be the traffic accident reason. Overview the methodology of expertise in investigating properties of faults and their ways. In order to determine influence of the malfunctions to the control of a car, computer simulations of accidents recovery program \"PC-Crash 8.0” was simulated the movement of cars after breakdown. Simulation results are presented in the appendixes of the Master's thesis. On the basis of a model car's path analysis of the work of the formulated conclusions and proposals. In thesis is submitting conclusions and suggestions, which was formulated on the basis of a model car's path analysis.