• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

R65 ir UIC 60 geležinkelio bėgių termitinio suvirinimo jungties tyrimas

Peržiūrėti/Atidaryti
Nerijaus Baškevičiaus SIfm-11.pdf (4.306Mb)
Data
2013
Autorius
Baškevičius, Nerijus
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama termitiniu ir kontaktiniu sandūriniu būdu suvirintų jungčių kokybės. Analizuojami suvirinimo metu vykstanys pokyčiai pagrindiniame metale. Tam, kad būtų nustatytos suvirintos jungties mechaninės savybės, buvo atliekami šie bandymai: vizualiniai fraktografiniai tyrimai, sulydymo zonos tyrimai, termiškai suminkštintos zonos kiečio matavimas, lūžusio bėgio važiuojamojo paviršiaus deformacijos matavimai, suvirintų jungčių mikrostruktūros tyrimai, suvirintų jungčių mikrokietumo tyrimas, smūginio tąsumo bandymas, cheminės analizės tyrimas. Pagal gautus rezultatus pateiktos išvados. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, tyrimo objektas, literatūros apžvalga, tyrimo metodika, tyrimo rezultatai, išvados, literatūra. Darbo apimtis: 73 p. teksto be priedų, 56 iliustr., 13 lent., 23 bibliografiniai šaltiniai.
 
In the final thesis of masters’s degree I analyze the quality joints that were welded aluminothermically and flash butt. This research is based on the analysis of changes in the main metal that are caused by aluminothermic and flash butt welding. In order to determine the mechanical properties of welded joints, the following tests had been made: visual-fractographic review of welded joint, fusion area researches, the measurement test hardness of heat-softened area, the measurement test deformation broken rail on the driveway, microstructure research of the welded joints, impact strength experiments, chemical analysis of welded joints. The conclusion is based on the results of this research. The structure of thesis consists of seven parts: introduction, the object of the research, the overview of literature, the methodology of the research, results of the research, conclusions and references. This thesis consists of 73 pages of text without appendixes, 56 pictures, 13 tables and 23 bibliographical sources.
 
Paskelbimo data (metai)
2013
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110055
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis