Marketingo strategijos plėtojant viešojo judriojo telefono ryšius lietuvoje: socialinės medijos integracija
Abstract
Šiandienėje visuomenėje, vykstant sparčiai technologijų kaitai, globalizacijos procesui, spartėjant gyvenimo tempui ir didėjant informacijos svarbai, investicijos, skiriamos marketingo sprendimams, visame pasaulyje nuolatos auga. Socialinės medijos panaudojimo galimybių nesuvokimas ir nesugebėjimas surasti argumentų socialinės medijos efektyvumo pagrindimui daţnai lemia maţą organizacijų vadovų suinteresuotumą, socialinės medijos priemones išnaudoti marketingo strategijai. Tyrimo objektas – socialinė medija marketingo strategijoje. Šio darbo pagrindinis tikslas – išnagrinėti marketingo strategijų organizavimo ir socialines medijos ypatumus, parengti socialinės medijos integracijos modelį plėtojant viešojo judriojo telefono ryšius Lietuvoje. Siekiant įgyvendinti šį tikslą, buvo iškelti tokie darbo uždaviniai: išanalizuoti mokslinę literatūrą susijusią su marketingo strategijų samprata, marketingo strategijų rengimo etapais, marketingo strategijų įgyvendinimu, internetinio marketingo samprata, marketingo elementų komplesu, socialinės medijos klasifikacija ir pateikti pagrindines teorijos studijos išvadas; išanalizuoti viešojo judriojo telefono ryšio verslo raidos bendrąsias plėtros tendencijas pasaulyje, Europoje ir Lietuvoje; atlikti empirinius tyrimus, ištirti Lietuvos viešojo judriojo telefono ryšio organizacijų marketingo strategijos organizavimui naudojamas socialines medijas ir nustatyti vartotojų naudojimo ypatumus socialinėje medijoje; parengti socialinės medijos integracijos modelį plėtojant viešojo judriojo telefono ryšius Lietuvoje; pateikti pasiūlymus ir išvadas. Darbą sudaro: įvadas, keturios dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 94 p. teksto be priedų, 26 iliustr., 15 lent., 84 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. Rapid technological change, globalization, accelerating pace of life and increasing importance of information, investments in marketing decisions growing the world. Social media is most important decision in today business. Missunderstandings of social media challenges, risks and opportunities is affects to inability to find arguments in justification of the efficiency of social media are often caused by low interest leaders to integrate social media tools to the marketing strategies. The goal of this work – to study the literature for marketing strategies organize and social media features,create social media integration model to developing public mobile telephone communications in Lithuania. In order to achieve the goal was raise the following tasks: analyze the scientific literature for the concept of marketing strategies, internet marketing , classification of the marketing mix elements, identify current social media tools, analyze of public mobile telephone business development trends in the world, Europe and Lithuania, research opportunities of social media integration in public mobile telephone communications organizations, identify the specifics of consumer use in social media, create social media integration model to developing public mobile telephone communications in Lithuania. Master's labor structure: the work consists of an introduction, four chapters, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 94 p. text without appendixes, 26 pictures, 15 tables, 84 bibliographical entries. Appendixes included.