Evaluation and Analysis of Traffic Calming Measures Influence to Vibration Spread in Environment
Abstract
The final Master ‘s thesis analyses the vertical traffic calming measure impact to the traffic induced ground-borne vibration. Season change is taken into account. Aim of thesis is to evaluate the impact to traffic induced vibrations when vehicles crossing traffic calming measures using measurement data and modelling. In the first chapter of thesis analysed spread properties of ground borne vibration, possible impacts of ground borne vibration to human and buildings. In the second chapter methodology of experimental research, equipment and measurement sites is described. In the third chapter of this master thesis results of experimental research, conclusions and recommendations are presented. In the fourth chapter of thesis modelling methodology and results are presented. In the end of the final Master’s thesis conclusions, references and list of author’s publications are presented. Thesis consists of 8 main parts: introduction, literature review, description of experimental research, analysis of experimental research results, methodology of modelling and results analysis, conclusions, references, list of author’s publications. Volume of the thesis: 158 pages without appendices, 186 figures, 17 tables, 75 references Baigiamajame magistro darbe yra nagrinėjama trapecinių autotransporto greičio mažinimo priemonių įtaka automobilių transporto sukeliamoms žemės vibracijoms įvertinant sezoniškumą. Darbo tikslas – įvertinti automobilių transporto važiuojančių per iškiliąsias greičio mažinimo priemones įtaką automobilių sukeliamoms žemės vibracijoms remiantis tyrimų ir modeliavimo duomenimis. Pirmajame skyriuje nagrinėjama automobilių transporto sukeliamos žemės vibracijos sklaidos įpatybės, galimi vibracijos padariniai žmogui ir statiniams. Taip pat apžvelgtos modeliavimo programos naudojamos šioje srityje. Antrame skyriuje pateikta automobilių sukeliamos žemės vibracijos tyrimų metodika, aprašyta naudojama įranga, pasirinktos tyrimų vietos. Trečiajame skyriuje pateikti automobilių sukeliamos žemės vibracijos tyrimų rezultatai, išvados, rekomendacijos. Ketvirtajame skyriuje pateikiama modeliavimo metodika ir rezultatai. Baigiamojo darbo pabaigoje pateikiamos išvados, naudotos literatūros sąrašas, bei autoriaus publikacijų sąrašas. Darbą sudaro 8 pagrindinės dalys: įvadas, literatūros apžvalga, tyrimų metodikos aprašymas, tyrimų rezultatų analizė, modeliavimo metodikos ir rezultatų analizė, išvados, literatūros sąrašas, autoriaus publikacijų sąrašas. Darbo apimtis: 158 p. be priedų, 186 pav., 17 lentelių, 75 lit. Šaltiniai