Show simple item record

dc.contributor.authorSabaitytė, Jolanta
dc.date.accessioned2023-09-18T09:06:42Z
dc.date.available2023-09-18T09:06:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110261
dc.description.abstractInformacinių komunikacinių technologijų plėtra ir pokyčiai skirtingose visuomenės grupėse, taip pat didelė esamų ir būsimų komunikacijos priemonių gausa išugdė internetinio marketingo komunikacijos priemonių kompleksinio efektyvumo vertinimo poreikį. Disertacijoje nagrinėjama internetinio marketingo komunikacijos priemonių parinkimo problematika, atsižvelgiant į elektroninio vartotojo gyvavimo ciklo etapus ir skirtingų kartų vartotojų preferencijas. Šių objektų, kaip internetinio marketingo komunikacijos sistemos, kompleksinis pažinimas sudaro prielaidas šiuolaikinio internetinio marketingo teorijos plėtotei. Disertacijos tikslas – sukurti inovatyvią internetinio marketingo komunikacijos sistemą, suteikiančią galimybę gerinti marketingo komunikacijos procesą per skirtingų vartotojų kartų internetinio marketingo komunikacijos priemonių preferencijas įvairiuose elektroninio vartotojo gyvavimo ciklo etapuose dinaminės technologinės aplinkos sąlygomis. Be to, disertacijoje siekiama ištirti skirtingo amžiaus vartotojų charakteristikas, turinčias lemiamos įtakos jiems įsitraukiant į virtualios erdvės veiklas, ir pateikti šių vartotojų apibūdinimą pagal demografinius ir psichografinius požymius.lit
dc.description.abstractThe rapid development of the information communication technologies, changes in different society groups and a large variety of existing and future tools of communication have led to the emergence of the need for complex assessment of the efficiency of the Internet marketing communication tools (IMCT). The thesis analyses the problems of the internet marketing communication tools selection according to the stages of electronic customer life cycle and preferences of different generational cohorts. The integrated knowledge of these objects as the Internet marketing communication system (IMCS) creates preconditions for the development of the contemporary Internet marketing theory. The aim of the thesis is to develop an innovative internet marketing communication system enabling the improvement of the marketing communication process through the preferences for the internet marketing communication tools of different generational cohort e-customers in main stages of electronic customer life cycle subject to the conditions of dynamic technological environment. Furthermore, the thesis also aims to explore the characteristics of electronic customers of different age groups, which determine their involvement in the activities in cyberspace and to establish the electronic customers’ profileseng
dc.formatPDF
dc.format.extent200 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/COVER/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871835/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871836/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871837/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871838/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871839/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871840/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871841/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871842/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871843/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871844/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871845/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871846/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871847/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22871670/datastreams/ATTACHMENT_22871848/content
dc.subjectIK02 - Išmaniosios komunikacijų technologijos / Smart communication technologies
dc.subjectVE02 - Integruotos komunikacijos strategijos ir koncepcijos / Integrated communication strategies and concepts
dc.titleInternetinio marketingo komunikacijos sistema
dc.title.alternativeInternet Marketing Communication System
dc.typeDaktaro disertacija / Doctoral dissertation
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_DR - Daktaro disertacija / Doctoral dissertation
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltInternetinis marketingas
dc.subject.ltkomunikacijos sistema
dc.subject.ltkartų teorija
dc.subject.ltvartotojų elgsena
dc.subject.eninternet marketing
dc.subject.encommunication system
dc.subject.encohort theory
dc.subject.enconsumer behaviour
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universiteto leidykla „Technika“
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba22871670


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record