Asfalto regeneravimo mašinos šildymo ir ekonominių parametrų tyrimas
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe yra pateikiami asfalto regeneravimo mašinos šildymo ir ekonominių parametrų tyrimo rezultatai. Teoriniams tyrimams atlikti buvo sudarytas skaičiuojamasis sistemos modelis, įvertinant asfalto tankį bei šilumines charakteristikas, tokias kaip terminio plėtimosi koeficientą, šilumos laidumą ir šilumos talpą. Skaičiuojamasis sistemos modelis tirtas penkiomis skirtingomis kaitinimo temperatūros sąlygomis. Gauti teorinio tyrimo rezultatai tikrinami eksperimentiniu tyrimu. Atliekant eksperimentinį tyrimą, naudojant standartinius komponentus, buvo sukurta asfalto temperatūros matavimo sistema, skirta skirtingų asfalto sluoksnių temperatūrai matuoti. Eksperimentiniai tyrimai buvo atliekami procesui vykstant realiomis sąlygomis. Tyrimo metu buvo fiksuojamos temperatūros reikšmės, gautos tuo pačiu laiku, skirtinguose asfalto gylio sluoksniuose. Darbe pateikti apibendrinti tyrimų rezultatai bei rekomendacijos proceso efektyvumui padidinti ir šildymo sąnaudoms sumažinti. The data of thermal and economical parameters research of asphalt regenerating machine is submitted in the final thesis for the master’s degree. Computational model of the system, with evaluates the characteristics of the asphalt density, and thermal characteristics, such as coefficient of the thermal expansion, thermal conductivity and heat capacity of asphalt, was made for theoretical research. Heating parameters of asphalt regenerating machine, analyzed 5 different types of heating. During the experiment, from standard components was designed asphalt temperature measuring system, for between different asphalt layers temperature monitoring. Experiment was made in real system operating conditions. Temperature was record in same time and period but in different deep of asphalt layers. The paper provides summarized results of research and recommendations how to increase effective of the process and decrease heating consumption.