Eismo saugumo magistralinių kelių darbų zonose tyrimas
Santrauka
Kelių darbų zonos yra padidintos rizikos kelio ruožai, kuriuose yra didesnė nei įprastai eismo įvykių susidarymo tikimybė, tačiau tik tikslingas ir savalaikis kelio darbų atlikimas gali užtikrinti aukštą eismo saugumo lygį ir geresnę susisiekimo kokybę automobilių keliais. Baigiamajame magistro darbe yra analizuojamos eismo įvykių magistralinių kelių darbų zonose susidarymo priežastys, vertinamas kelių darbų zonose naudojamų aptvėrimų ir eismo reguliavimo priemonių efektyvumas saugaus eismo požiūriu bei naudojamų priemonių daromas poveikis vairuotojų elgsenai, tiriamas transporto priemonių greitis važiuojant per darbų zoną ir greičio pokyčio priklausomybė nuo naudojamų inžinerinių eismo saugumo priemonių. Road work zones are high risk road sections, where are increased possibility for the road accident occurrence, but only purposeful and well time planned road works can ensure a high-level road safety and traffic quality. In this master thesis are analyzed reasons of road accident occurrence, efficiency of work zone fencing and traffic controlling, their impact on driver behavior, study of vehicle speed while driving through the work zones and how driving speed changes depending on used engineering safety measures.