• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žiedinių sankryžų analizė ir jų taikymo rekomendacijos Lietuvos valstybinės reikšmės magistraliniuose ir krašto keliuose

View/Open
SJakulyte_baigiamasis_magistro_darbas.pdf (36.31Mb)
S_JAKULYTES STRAIPSNIS.pdf (1.171Mb)
Author
Volosenko, Sandra
Metadata
Show full item record
Abstract
Baigiamajame magistro darbe siekiama nustatyti valstybinės reikšmės magistraliniuose ir krašto keliuose įdiegtų žiedinių sankryžų pralaidumo rodiklius bei jų ryšį su kelių funkcinės paskirties eismo kokybės lygiu. Darbe analizuojamos žiedinės sankryžos, jų tipai, taip pat nagrinėjama atpažįstamų kelių teorija ir jos principai. Baigiamojo darbo tikslas – išnagrinėti Lietuvos žiedinių sankryžų projektavimą reglamentuojančius dokumentus, užsienio šalių patirtį ir pateikti rekomendacijas žiedinių sankryžų projektavimui valstybinės reikšmės magistraliniuose ir krašto keliuose. Tyrimui atlikti taikoma HCM 2010 metodika, pagal kurią atliekami pralaidumo nustatymo skaičiavimai žiedinėms sankryžoms, analizuojamas kelių saugumas. Darbo pabaigoje pateikiama rezultatų analizė, išvados bei rekomendacijos žiedinių sankryžų taikymui magistraliniuose ir krašto keliuose. Darbą sudaro: įvadas, keturi skyriai, išvados, rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 75 p. teksto be priedų, 31 paveikslai, 17 lentelių, 33 literatūros šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
In final master work capacity of roundabouts are analyzed and its influence for roads safety. Roundabouts and their types are analyzed. Level of service of roundabouts is compared with self-explaining roads theory. Aim of the thesis is to analyze Lithuanian requirments for designing roundabouts, compare them with abroad requeirements and form recommendations for roundabouts’ use in Lithuanian national roads. Analysis is based on HCM 2010 method, by this method capacity and level of service are calculated. After the examination of theoretical and empirical data, conclusions and recommendations are presented. Thesis consist of: 75 pages text without appendixes, 31 pictures, 17 tables and 33 bibliographical entries. Appendixes included.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110359
Collections
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister