Viešojo transporto poreikio nustatymas Klaipėdos mieste sukuriant GIS duomenų bazę
Abstract
Magistro baigiamajame darbe yra atliktas Klaipėdos miesto viešojo transporto GIS duomenų bazės sukūrimas, viešojo transporto poreikio besivystančiose periferinėse miesto teritorijose nustatymas. Viešojo transporto poreikiui nustatyti buvo išnagrinėta mokslinė literatūra, išskirti svarbiausi rodikliai. Atlikta ekspertų apklausa siekiant nustatyti apibrėžtų rodiklių reikšmingumą. Apskaičiavus rodiklių svorius, atlikta Klaipėdos miesto ir periferinės zonos viešojo transporto analizė. Siekiant įvertinti viešojo transporto poreikį naujose besivystančiose teritorijose, tyrime naudojami GIS metodai ir statistinė analizė. Baigiamajame darbe buvo sukurta metodika, kurią taikant galima nustatyti viešojo transporto paklausą naujai užstatomose Klaipėdos miesto ir jo periferinių rajonų teritorijose. Ši metodika gali būti taikoma nustatant viešojo transporto paklausą kituose miestuose. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, 5 skyriai, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis - 60 p. teksto be priedų, 20 iliustr., 9 lent., 44 bibliografiniai šaltiniai. Pridedami priedai. The final work of the master's degree includes the creation of the GIS database of Klaipėdą public transport as well as determination its demand in new developing areas in the peripheral zones of the city. To study public transport demand, scientific literature analyzed, the most important indicators set. Experts’ survey was carried out in order to rank the significance of defined indicators. Having determined the weight of the indicators, a public transport analysis of the Klaipėda city and peripheral zone performed. The research uses GIS techniques and statistical analysis to evaluate the public transport demand in the new developing territories. The research has developed a methodology that can be used to identify the demand for public transport in newly built territories in the city of Klaipėda and its peripheral areas. The methodology is also applicable to determine the demand for public transport in other cities. Structure: introduction, 5 chapters, conclusions and suggestions, references. The thesis consists of 60 p. text without appendixes, 18 pictures, 9 tables, 44 bibliographical entries. Appendixes included.