Intelektuali duomenų analizė klientų lojalumui prognozuoti
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos intelektualios duomenų analizės principai, duomenų gavybos panaudojimas šiuolaikiniame versle ir pritaikymas praktikoje. Išnagrinėtas duomenų gavybos pritaikymas, siekiant nustatyti klientų lojalumą, remiantis atliekamomis klientų pasitenkinimo apklausomis. Pateiktas duomenų gavybos algoritmų taikymas Microsoft programinėje įrangoje, išanalizuotos jų panaudojimo galimybės. Baigiamajame darbe nagrinėjama mobiliųjų paslaugų įmonės „X“ klientų duomenys, siekiant nustatyti mobiliųjų paslaugų klientų lojalumą. Vertinant klientų lojalumą buvo atliktas klientų balso tyrimas ir panaudotas NPS metodologijos taikymas. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius duomenų gavybos aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, 3 skyriai, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 54 p. teksto be priedų, 25 iliustr., 6 lent., 26 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. The Master’s thesis deals with the principles of intelligent data analysis, the use of data mining in modern business and adaptation in practice. The adaptation of data mining was determined seeking to analyze customer’s loyalty and was based on customer satisfaction surveys. The application of data mining algorithms in Microsoft software presented and their application possibilities analyzed. In the Master’s thesis the data of mobile service company “X” clients are analyzed seeking to determine the loyalty of mobile services clients. During the evaluation of clients’ loyalty, a voice of customers survey was conducted and the application of the NPS methodology was used. Having analyzed theoretical and practical aspects of data mining, the conclusions and suggestions of the Master’s thesis are presented. Structure: introduction, 3 parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 54 p. text without appendixes, 25 pictures, 6 tables, 26 bibliographical entries. Appendixes included.