• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Riedmenų automatinių sankabų kokybinių rodiklių tyrimas

Peržiūrėti/Atidaryti
D.Titovas Magistro darbas.pdf (7.022Mb)
Autorius
Titovas, Dmitrijus
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Anotacija Šiame darbe pateiktas riedmenų automatinės sankabos SA-3 eksploatacinių stiprumo charakteristikų bei gedimų atsiradimo priežasčių tyrimas, nagrinėjant deformacinių procesų kinetiką, remiantis kompiuterinio modeliavimo metodais. Siekiant prailginti automatinės sankabos eksploatacijos laikotarpį, sukuriamas automatinės sankabos elemento įtempių ir deformacijų būvio trimatis modelis, suteikiantis galimybę nustatyti įtempių koncentracijas, apibrėžti irimo priežastinius ryšius ir tokiu būdu supaprastinti tobulinimo krypčių formavimą. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, tyrimo problematika, literatūros šaltinių analizė; automatinės sankabos diagnostika; riedmenų išilginės dinamikos modeliavimas; automatinės sankabos elementų deformacinių procesų kinetikos tyrimas; automatinės sankabos remonto darbų organizavimas, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 85 p. teksto be priedų, 79 iliustr., 11 lent.
 
In this work the study of the performance characteristics of the automatic coupler SA-3 and the causes of the its failures, analyzing the kinetics of deformation processes, based on computer modeling methods. In order to extend the lifetime of an automatic cuopler, a three-dimensional model of the stress and strain state of an automatic coupler’s element is created, which enables the determination of stress concentrations, the definition of causation of structural destruction, and thus simplifies the development of directional impruvment. Structure: introduction, analysis of literature sourses; automatic coupler diagnostics; rolling stock dynamic simulation; automatic coupler kinematics of deformation processes; repair work organizing, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 85 p. text without appendixes, 79 pictures, 11 tables.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110445
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis