Virtualios realybės akinių „HTC Vive“ taikymas apžvalgos turui
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos virtualios realybės technologiniai aspektai, jų taikymas virtualių turų realizacijai. Sukurtas virtualios realybės turas Vytauto Didžiojo karo muziejuje naudojant „HTC Vive“, kuriame galime judėti erdvėje, apžiūrėti eksponatus ir perskaityti apie juos informaciją. Ištirtos virtualaus turo programinės įrangos kūrimo rinkiniai ir akiniai, išskiriant privalumus ir trūkumus, bei apžvelgiant pagrindines kūrimo etape pasitaikusias problemas, ir geriausias rezultatas naudoti „HTC Vive“ su „SteamVR“ naudojant papildomai įrankių rinkinį „VRTK“. Darbą sudaro septynios dalys: įvadas, virtualios realybės literatūros analizė, virtualios realybės realizacijos metodai, virtualaus turo realizacija, virtualaus turo programinės įrangos kūrimo rinkinių ir akinių tyrimas, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų, 46 pavs., 3 lent., 31 bibliografiniai šaltiniai. In this Master thesis I am investigating technological perks of virtual reality and application of it in virtual tours. Practical part consists of Vytautas the Great War Museum virtual tour using HTC Vive glasses. Simulation allows movement in a three-dimensional space, interact and learn more about exhibits. Used virtual development tools and hardware equiment showed pros and cons which asked for broader exploration. Closer inspection on encountered issues and challenges was made using HTC Vive with Steam VR and addiotional VRTK toolset trying to achieve best possible results. Structure: introduction, virtual reality literature analysis, virtual reality application methods, virtual tour realization, virtual tour development software and VR headset research, conclusion, references. Thesis consists of: 67 p. text without appendixes, 46 pictures, 3 tables, 31 bibliographical entries.