Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės strateginis planas
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas nekilnojamojo turto plėtros bendrovės veiklos strategijos formavimo modelis. Teorinėje dalyje apibūdintos strateginio valdymo teorinės nuostatos, pateikti pagrindiniai užsienio autorių verslo strategijų formavimo principai, modeliai ir etapai. Išanalizuota ir susisteminta mokslinė ir metodinė literatūra, skirta verslo strategijos kūrimo tematikai. Remiantis literatūros analizės rezultatais pateikiamas teorinis strategijos formavimo modelis taikytinas nekilnojamojo turto plėtros bendrovės strategijai suformuluoti. Praktinėje dalyje pagal sudarytus strategijos formavimo modelio etapus nagrinėjama Lietuvoje veikiančios nekilnojamojo turto plėtros bendrovės veikla, vidinė ir išorinė aplinka. Vertinant vidinės ir išorinės aplinkos įtaką išnagrinėtos galimos organizacijos strateginės alternatyvos. Taikant daugiakriterį sprendimų priėmimo metodą parenkamos racionaliausios alternatyvos. Nustatomi strateginiai tikslai ir uždaviniai, sudaromas strateginių tikslų žemėlapis. Darbo pabaigoje pateikiamos rekomendacijos modelio taikymui ir baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, verslo strategijos formavimo teorinė dalis, nekilnojamojo turto pėtros bendrovės strategijos formavimo teoriniai aspektai,nekilnojamojo turto plėtros bendrovės strategijos formavimo modelio pagrindimas išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 86 p. teksto be priedų, 49 iliustr., 11 lent., 59 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami 2 darbo priedai. The master thesis analyzes the model of the strategy development of the real estate development company. The theoretical part defines the theoretical provisions of strategic management, presents the main principles, models and stages of developing business strategies by foreign authors. Analyzed and systematized scientific and methodological literature devoted to the topic of business strategy development. According to the results of the literature analysis, the theoretical strategy modeling model applicable to the strategy of the real estate development company is formulated. In the practical part, according to the stages of the strategy formation model, the activities of the real estate development company operating in Lithuania, internal and external environment are analyzed. In assessing the influence of the internal and external environment, the strategic options of the organization are examined. Using a multi-criteria decision-making method, rational alternatives are chosen. Strategic goals and objectives are set, a map of strategic goals is drawn up. At the end of the paper there are recommendations for applying the model and conclusions of the final work The paper is divided into 6 parts: introduction, theoretical part of business strategy formation, theoretical aspects of the formation of a real estate development company's strategy, approbation of real estate development company strategy formation model, conclusions, bibliography Thesis consist of: 86 p. text without appendixes, 49 pictures, 11 tables, 59 bibliographical entries. 2 appendixes included