Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorLebedžinskas, Matas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:16Z
dc.date.available2023-09-18T09:08:16Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110502
dc.description.abstractThe aim of this master‘s thesis is to establish elevated of the road curving - chicane for traffic speed reduction in national significance roads of Lithuania. The research analyzes the accident situation in national significance in the Republic of Lithuania. Analyzing traffic and accident situation in the European Union countries. The speed impact on traffic safety and engineering safety measures. An overview of Lithuania and other foreign countries (the Netherlands, the United States et al.) introduced the "chicane". The investigation established chicane effectiveness of the speed reduction. At the end are general conclusions and recommendations. The thesis consis of an introduction, three chapters, general conclusions and recommendations as well as accessories. Work size - 61 pages, 53 illustrations, 3 tables, 34 bibliographic sources. Appendixes attached.eng
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe siekiama nustatyti važiuojamosios kelio dalies iškreivinimo - „miesto vartų“ greičio sumažinimui veiksmingumą, Lietuvos valstybinės reikšmės krašto keliuose. Darbe analizuojama avaringumo situacija Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės krašto keliuose. Analizuojama eismo intensyvumas ir avaringumo situacija Europos Sąjungos šalyse. Pateikiama greičio įtaka eismo saugumui ir saugumą gerinančios inžinerinės priemonės. Apžvelgiami Lietuvoje ir kitose užsienio šalyse (Olandijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose ir kt.) diegiami „miesto vartai“. Atlikus tyrimą, įvertintas tirtų „miesto vartų“ veiksmingumas greičio sumažinimui. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Baigiamąją magistro darbą sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados ir pasiūlymai bei priedai. Darbo apimtis - 61 puslapių be priedų, 53 paveikslai, 3 lentelės, 34 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent89 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33738096/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:33738096/datastreams/ATTACHMENT_33738507/content
dc.titleAnalysis and evaluation of efficiency of gateways on rural-urban transitions in Vilnius region
dc.title.alternative"Miesto vartų" analizė ir efektyvumo tyrimas Vilniaus apskrityje
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.studydirectionE05 - Statybos inžinerija / Civil engineering
dc.subject.lteismo saugumo gerinimas
dc.subject.lt"miesto vartai"
dc.subject.ltgreičio mažinimo priemonės
dc.subject.ltkrašto kelias
dc.subject.ltvažiuojamosios kelio dalies iškreivinimas.
dc.subject.enimprovement of traffic safety
dc.subject.en"gateway"
dc.subject.enspeed reduction measures
dc.subject.enedge road
dc.subject.encarriageway obstruction.
dc.identifier.elaba33738096


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą