Analysis and evaluation of efficiency of gateways on rural-urban transitions in Vilnius region
Author
Lebedžinskas, Matas
Metadata
Show full item recordAbstract
The aim of this master‘s thesis is to establish elevated of the road curving - chicane for traffic speed reduction in national significance roads of Lithuania. The research analyzes the accident situation in national significance in the Republic of Lithuania. Analyzing traffic and accident situation in the European Union countries. The speed impact on traffic safety and engineering safety measures. An overview of Lithuania and other foreign countries (the Netherlands, the United States et al.) introduced the "chicane". The investigation established chicane effectiveness of the speed reduction. At the end are general conclusions and recommendations. The thesis consis of an introduction, three chapters, general conclusions and recommendations as well as accessories. Work size - 61 pages, 53 illustrations, 3 tables, 34 bibliographic sources. Appendixes attached. Baigiamajame magistro darbe siekiama nustatyti važiuojamosios kelio dalies iškreivinimo - „miesto vartų“ greičio sumažinimui veiksmingumą, Lietuvos valstybinės reikšmės krašto keliuose. Darbe analizuojama avaringumo situacija Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės krašto keliuose. Analizuojama eismo intensyvumas ir avaringumo situacija Europos Sąjungos šalyse. Pateikiama greičio įtaka eismo saugumui ir saugumą gerinančios inžinerinės priemonės. Apžvelgiami Lietuvoje ir kitose užsienio šalyse (Olandijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose ir kt.) diegiami „miesto vartai“. Atlikus tyrimą, įvertintas tirtų „miesto vartų“ veiksmingumas greičio sumažinimui. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Baigiamąją magistro darbą sudaro įvadas, trys skyriai, bendrosios išvados ir pasiūlymai bei priedai. Darbo apimtis - 61 puslapių be priedų, 53 paveikslai, 3 lentelės, 34 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.