Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorAdomaitis, Marijus
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:25Z
dc.date.available2023-09-18T09:08:25Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110537
dc.description.abstractŠiame baigiamajame magistro darbe nagrinėjami jėgų analizės metodai bei baigtinių elemetų metodu atlikta dvitakčio variklio karterį veikiančių jėgų analizė. Darbe pateikti: baigtinių elementų metodo validavimas, slėgio cilindre skaičiavimai viso degimo ciklo metu, jautrumo analizė slėgio skaičiavimams degimo proceso pabaigoje, statinės ir dinaminės simuliacijos, atliktos naudojantis programiniu paketu ANSYS, kurių metu apskaičiuotos kinematinės jėgos, veikiančios karterį per guolius, cilindro sieneles bei įlinkių, įtempių reikšmės karteryje. Atlikus karterį veikiančių jėgų analizę, pateiktos išvados. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, jėgų analizės metodų apžvalga, baigtinių elementų metodo validavimas, slėgio cilindre skaičiavimai, karterį veikiančių jėgų analizė, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 74 p. teksto be priedų, 51 iliustracija, 3 lentelės, 42 literatūros šaltiniai.lit
dc.description.abstractIn this Master’s thesis, finite element stress analysis of two stroke engine crankcase was performed, as well as research of different methods of stress analysis. Presented in this thesis: validation of finite element method, calculations of cylinder pressure during full cycle, sensitivity analysis of pressure calculations in the end of combustion process, static and dynamic simulations performed using the “ANSYS” software package, during which calculated kinematic forces acting on the crankcase through the bearings, cylinder walls and values of deformations, stresses in the crankcase. After completing stress analysis of crankcase, the work is overviewed and its conclusions are presented. The paper consists of 7 parts: introduction, overview of the stress analysis methods, validation of finite element method, calculations of cylinder pressure, stress analysis of engine crankcase, conclusions, the list of literature. Thesis consist of: 74 p. text without appendixes, 51 pictures, 3 tables, 42 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent74 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.titleDvitakčio variklio karterį veikiančių jėgų analizė
dc.title.alternativeAnalysis of a two-stroke engine crankcase force
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.studydirectionE14 - Aeronautikos inžinerija / Aerospace engineering
dc.subject.ltkarteris
dc.subject.ltjėgų analizė
dc.subject.ltskaitiniai metodai
dc.subject.ltbaigtinių elementų metodas
dc.subject.ltprograma ANSYS
dc.subject.encrankcase
dc.subject.enstress analysis
dc.subject.ennumerical methods
dc.subject.enfinite element method
dc.subject.enprogram ANSYS
dc.identifier.elaba31267007


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą