Show simple item record

dc.contributor.authorMaciūnaitė, Justina
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:32Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:32Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110647
dc.description.abstractLietuvoje kasmet sudaromi aukštųjų mokyklų reitingai, viešojoje erdvėje analizuojami universitetų studijų programų privalumai ir trūkumai. O universitetai konkuruoja dėl būsimų studentų, kurių skaičius lemia ir valstybės , ir privačias dotacijas. Norėdami sudominti ir pritraukti tikslinę auditoriją – būsimus studentus, universitetai kuria savo įvaizdį: viešojoje erdvėje akcentuoja geriausias savo savybes, tikslus, uždavinius, naudodamiesi viešosios komunikacijos kanalais. Universitetai investuoja daug išteklių į viešąją savo įvaizdžio komunikaciją, tačiau Lietuvoje nėra tyrimų apie Lietuvos universitetų viešosios komunikacijos rezultatus, grįžtamąjį ryšį, kokie universiteto įvaizdžio aspektai yra svarbiausi būsimiems studentams. O kitose Europos valstybėse tyrimai, vertinantys universitetų viešąją komunikaciją ir būsimų studentų poreikį tokiai komunikacijai daromi jau ne vienerius metus. Tai padeda universitetams ne tik stiprinti, bet ir keisti savo įvaizdį atsižvelgiant į būsimų studentų poreikius. Todėl darbe kaip pagrindas tyrimui apžvelgta užsienio universitetų viešosios įvaizdžio komunikacijos elementai ir atlikta Lietuvos universitetų, esančių reitingų viršūnėse, viešosios įvaizdžio komunikacijos analizė.lit
dc.description.abstractHigher education institutions in Lithuania are ranked annually and the advantages and disadvantages of university study programs are analyzed in the public sphere. Meanwhile, universities are competing for prospective students, whose numbers determine both public and private grants. In order to attract the target audience - prospective students - universities create their image in a sense: they emphasize their best qualities, goals and objectives in the public sphere by using public communication channels. Universities invest a lot of resources in the public communication of their image, but in Lithuania there is no research on the results of public communication of Lithuanian universities, feedback on what aspects of the university image are most important for future students. In other European countries, meanwhile, studies assessing university public communication and the need of future students for such communication have been ongoing for years. This helps universities not only to strengthen but also to change their image according to the needs of future students. Therefore, as the basis for the research, the public image communication elements of foreign universities were reviewed and public image communication analysis of Lithuanian universities at the top of the rankings was performed..eng
dc.formatPDF
dc.format.extent94 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:48362547/datastreams/MAIN/content
dc.titleLietuvos universitetų matomumas viešojoje erdvėje ir mokinių pasirinkimo motyvai
dc.title.alternativeVisibility of Lithuania universities in the public space and motives for students choice
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltuniversitetas
dc.subject.ltįvaizdis
dc.subject.enuniversities
dc.subject.enpublic
dc.subject.encommunication
dc.identifier.elaba48362547


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record