• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lietuvos universitetų matomumas viešojoje erdvėje ir mokinių pasirinkimo motyvai

View/Open
VILNIAUS GEDIMINO TECHNIKOS UNIVERSITETAS titulinis galutinis (1).pdf (1.367Mb)
Author
Maciūnaitė, Justina
Metadata
Show full item record
Abstract
Lietuvoje kasmet sudaromi aukštųjų mokyklų reitingai, viešojoje erdvėje analizuojami universitetų studijų programų privalumai ir trūkumai. O universitetai konkuruoja dėl būsimų studentų, kurių skaičius lemia ir valstybės , ir privačias dotacijas. Norėdami sudominti ir pritraukti tikslinę auditoriją – būsimus studentus, universitetai kuria savo įvaizdį: viešojoje erdvėje akcentuoja geriausias savo savybes, tikslus, uždavinius, naudodamiesi viešosios komunikacijos kanalais. Universitetai investuoja daug išteklių į viešąją savo įvaizdžio komunikaciją, tačiau Lietuvoje nėra tyrimų apie Lietuvos universitetų viešosios komunikacijos rezultatus, grįžtamąjį ryšį, kokie universiteto įvaizdžio aspektai yra svarbiausi būsimiems studentams. O kitose Europos valstybėse tyrimai, vertinantys universitetų viešąją komunikaciją ir būsimų studentų poreikį tokiai komunikacijai daromi jau ne vienerius metus. Tai padeda universitetams ne tik stiprinti, bet ir keisti savo įvaizdį atsižvelgiant į būsimų studentų poreikius. Todėl darbe kaip pagrindas tyrimui apžvelgta užsienio universitetų viešosios įvaizdžio komunikacijos elementai ir atlikta Lietuvos universitetų, esančių reitingų viršūnėse, viešosios įvaizdžio komunikacijos analizė.
 
Higher education institutions in Lithuania are ranked annually and the advantages and disadvantages of university study programs are analyzed in the public sphere. Meanwhile, universities are competing for prospective students, whose numbers determine both public and private grants. In order to attract the target audience - prospective students - universities create their image in a sense: they emphasize their best qualities, goals and objectives in the public sphere by using public communication channels. Universities invest a lot of resources in the public communication of their image, but in Lithuania there is no research on the results of public communication of Lithuanian universities, feedback on what aspects of the university image are most important for future students. In other European countries, meanwhile, studies assessing university public communication and the need of future students for such communication have been ongoing for years. This helps universities not only to strengthen but also to change their image according to the needs of future students. Therefore, as the basis for the research, the public image communication elements of foreign universities were reviewed and public image communication analysis of Lithuanian universities at the top of the rankings was performed..
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110647
Collections
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister