Show simple item record

dc.contributor.authorBuinauskaitė, Beata
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:33Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:33Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110652
dc.description.abstractThe growing trend in healthy lifestyles and the rapidly growing demand for organic and natural cosmetic products are factors driving international relations and increasing the international competitiveness of cosmetics companies. The aim of the final master's thesis is to develop a model for creating international relations that enhance the international competitiveness of companies operating in the cosmetics sector. In order to achieve this aim, various theoretical aspects of international relations and business were analyzed and systematized. The empirical study identified key trends in the cosmetics industry, determined main factors driving the growth of natural and organic cosmetics consumption, identified factors that create add value to the product, and assessed key barriers to operating in the foreign market. Based on analysis of scientific literature and conducted empirical research findings, a model has been developed that demonstrates how international relations can be create that enhance the international competitiveness of companies operating in the cosmetics sector.eng
dc.description.abstractPopuliarėjanti sveikos gyvensenos tendencija ir sparčiai augantis organiškos ir natūralios kosmetikos produktų poreikis yra veiksniai skatinantys užmegzti tarptautinius santykius ir didinti kosmetikos įmonių tarptautinį konkurencingumą. Baigiamojo magistro darbo tikslas sukurti tarptautinių santykių kūrimo modelį, kuris didintų tarptautinį įmonių, vykdančių veiklą kosmetikos sektoriuje, konkurencingumą. Tikslui pasiekti, buvo išanalizuoti ir susisteminti įvairiu autorių teoriniai tarptautinių santykių ir verslo aspektai. Empirinio tyrimo pagalba buvo nustatytos pagrindinės tendencijos kosmetikos industrijoje, identifikuoti svarbiausi veiksniai lemiantys natūralios ir organiškos kosmetikos suvartojimo didėjimą, nustatyti pagrindiniai faktoriai, kurie sukuria pridėtinę vertę produktui ir įvertintos pagrindinės kliūtys norint vykdyti veiklą užsienio rinkoje. Atlikus mokslinės literatūros analizę ir empirinį tyrimą buvo sukurtas modelis, kuris parodo, kaip galima užmegzti tarptautinius santykius didinant tarptautinį, kosmetikos sektoriuje veikiančių įmonių, konkurencingumą.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent102 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:48098581/datastreams/MAIN/content
dc.subjectN900 - Verslas ir vadyba / Business and administrative studies
dc.titleModeling of international relations for increasing the international competitiveness of cosmetics sector
dc.title.alternativeTarptautinių santykių modeliavimas didinat kosmetikos sektoriaus tarptautinį konkurencingumą
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.lttarptautiniai santykiai
dc.subject.lttarptautinis verslas
dc.subject.lttarptautinis konkurencingumas
dc.subject.ltorganiška ir natūrali kosmetika
dc.subject.ltkosmetikos industrija
dc.subject.eninternational relations
dc.subject.eninternational business
dc.subject.eninternational competitiveness
dc.subject.enorganic and natural cosmetics
dc.subject.encosmetics industry
dc.identifier.elaba48098581


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record