Show simple item record

dc.contributor.authorPoškuvienė, Laura
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:34Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:34Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110658
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjami klientų aptarnavimo kokybės modeliai bei klientų aptarnavimo problemos aviacijos antžeminio aptarnavimo srityje. Atlikus mokslinių šaltinių teorinė analizę sudarytas teorinis aviacijos klientų aptarnavimo kokybės modelis. Taip pat išnagrinėti klientų pateikti skundai antžeminio aptarnavimo įmonėms ir išskirtos 5 pagrindinės priežastys (darbuotojų elgesys, neišleidimas skristi, kompensacijų prašymas, procedūriniai neatitikimai ir neteisingos informacijos suteikimas) tai patvirtinant koreliacijos koeficientų skaičiavimo metodika. Išsiaiškinus klientų nepasitenkinimo veiksnius ir įvertinus teorinio modelio spragas, sudarytas klientų aptarnavimo kokybės gerinimo modelis aviacijos srityje. Modelio tinkamumui patvirtinti atliktas giluminis interviu, kuris parodė, kad modelis yra tinkamas tarptautiniu mastu aviacijos srityje. Dėl to aprašyta modelio aprobacija organizacijoje ir išskirta modelio nauda. Išnagrinėjus mokslinius šaltinius, atlikus kiekybinį ir kokybinį klientų skundų tyrimą bei giluminį interviu su ekspertais, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudarytas iš: įvado, teorinės, analitinės ir projektinės dalių, išvadų ir siūlymų, literatūros sąrašo. Darbo apimtis – 61 p. teksto be priedų, 11 iliustr., 5 lent., 42 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis master thesis studies with customer service quality models and deals with customer service problems in the aviation field of aircraft ground handling. Theoretical analysis of scientific sources provides a theoretical model of aviation customer service quality. Customer complaints from ground handling companies were also investigated and 5 main reasons were identified (staff behavior, flight cancellation, claim for compensation, procedural irregularities and misrepresentation), corroborating the methodology for calculating correlation coefficients. After identifying the factors of customer dissatisfaction and evaluating the gaps in the theoretical model, a model for improving customer service quality in aviation was developed. An in-depth interview was conducted with experts from the ground handling field to confirm the validity of the model, which demonstrated that the model is internationally applicable in the other aircraft ground handling companies. As a result, the model approbation within the organization is described and the benefits of the model highlighted. After analyzing scientific sources, conducting quantitative and qualitative research of customer complaints and in-depth interviews with experts, conclusions and suggestions are provided. Structure: introduction, theoretical, analytical and project parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 61 p. text without appendixes, 11 pictures, 5 tables, 42 bibliographical entries. Attachments are attached separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent72 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:48414398/datastreams/MAIN/content
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleKlientų aptarnavimo kokybės tyrimas Lietuvos aviacijos antžeminio aptarnavimo srityje
dc.title.alternativeCustomer service quality investigation of Lithuanian aviation ground handling
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltkokybės modeliai
dc.subject.ltklientų aptarnavimas
dc.subject.ltantžeminis aptarnavimas
dc.subject.ltaviacija
dc.subject.enquality
dc.subject.enquality models
dc.subject.encustomer service
dc.subject.enaviation
dc.subject.enground handling
dc.identifier.elaba48414398


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record