Marketingo strategijos elementų, lemiančių verslo rezultatus, vertinimas
Abstract
Pirmoje darbo dalyje susistemintos įvairių Lietuvos ir užsienio autorių pateiktos marketingo strategijos sąvokos, identifikuoti pagrindiniai marketingo komplekso elementai, aptarti marketingo strategijos elementų vertinimo rodikliai ir jų metodologiniai aspektai. Antroje darbo dalyje suformuojami empirinės darbo dalies etapai. Šių etapų pagrindu, patikrinus ekspertų nuomonių suderinamumą, remiantis vietų sumos ir SAW metodais, taikomu ekspertų vertinimu, išskiriami reikšmingiausi marketingo strategijos elementų rodikliai, lemiantys verslo rezultatus, reklamos sektoriuje. Naudojant suminę, naudotų metodų, variantų prioritetine eilę, prioritetizuoti 7P marketingo strategijos elementams būdingi kriterijai. Pasiūlytas marketingo strategijos modelis. Gauti rezultatai, pagrįsti realiais skaičiavimais, suteikia galimybę kiekybiškai įvertinti marketingo strategijos elementus, norimu laiko momentu. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius marketingo strategijos elementų, lemiančių verslo rezultatus, vertinimo aspektus reklamos sektoriuje, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro: įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 69 p. nuo įvado iki išvadų, 16 iliustr., 24 lent., 161 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai, kurie sudaro 25 puslapius Within the first part of assessment, the definitions of the theoretical marketing strategy of various Lithuanian and foreign authors will be analysed and systematised. Along with, the main elements of the marketing complex will be identified, the methodological aspects of the marketing strategy element evaluation indicators discussed and the main criteria specific to the marketing strategy elements will be defined. In the second part of the assingment, the stages of the empirical part of the work will be formed. The most significant criteria of the marketing strategy elements, determining the business results will be identified in the advertising sector. On the basis of these stages, by checking the compatibility of expert opinions, based on the sum of seats and SAW methods applied by the experts. Criteria specific to the elements of the 7P marketing strategy are prioritised using the aggregate, prioritised order of methods, variants used. The proposed marketing strategy model. The results obtained, based on realistic calculations, provide an opportunity to quantify the elements of the marketing strategy at a desired point in time. Conclusions of the final work will be given after analysing theoretical and practical aspects of marketing strategy elements that determine business results in advertising sector. Structure: introduction, theoretical part, research part, conclusions and recommendations, references. Thesis consist of: 69 pages. from introduction to conclusions, 16 pictures, 24 tables, 161 bibliographical entries. Separate annexes of 25 pages are attached.