Integruotos marketingo komunikacijos formavimas vartotojų lojalumo didinimui
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama integruotos marketingo komunikacijos įtaka vartotojų lojalumui. Įtaka vertinama tikrinant pagal mokslinę teorinę medžiagą sudarytą modelį ir remiantis didžiųjų Lietuvos mažmeninės prekybos centrų pavyzdžiu. Teorinėje darbo dalyje analizuojama integruotos marketingo komunikacijos svarba, raida, samprata, pagrindiniai elementai, taip pat analizuojamas vartotojų lojalumas prekių ženklui integruotos marketingo komunikacijos kontekste. Empirinėje darbo dalyje sudarytas integruotos marketingo komunikacijos ir vartotojų lojalumo modelis ir vėliau siekiant nustatyti įtaką atliktas kokybinis (turinio analizės) tyrimas ir kiekybinis (anketinės apklausos) tyrimas. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų, 11 paveikslai, 58 lentelės, 91 bibliografiniai šaltiniai. The final master's thesis examines the impact of integrated marketing communication on consumer loyalty. Influence is assessed by examining scientific theoretical material, model and based on the example of major Lithuanian retail centers. Theoretical part of the thesis analyzes the importance, evolution, examples, key elements of integrated marketing communication, as well as consumer loyalty to a brand in the context of integrated marketing communication. In the empirical part of the thesis an integrated marketing communication and consumer loyalty model is developed, later, to determine the impact of integrated marketing communication on consumer loyalty qualitative (content analysis) research and quantitative (questionnaire survey) research were performed. Thesis consist of: 67 p. text without appendixes, 11 pictures, 58 tables, 91 bibliographical entries.