Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorRašimaitė, Aušra
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:36Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:36Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110672
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama integruotos marketingo komunikacijos įtaka vartotojų lojalumui. Įtaka vertinama tikrinant pagal mokslinę teorinę medžiagą sudarytą modelį ir remiantis didžiųjų Lietuvos mažmeninės prekybos centrų pavyzdžiu. Teorinėje darbo dalyje analizuojama integruotos marketingo komunikacijos svarba, raida, samprata, pagrindiniai elementai, taip pat analizuojamas vartotojų lojalumas prekių ženklui integruotos marketingo komunikacijos kontekste. Empirinėje darbo dalyje sudarytas integruotos marketingo komunikacijos ir vartotojų lojalumo modelis ir vėliau siekiant nustatyti įtaką atliktas kokybinis (turinio analizės) tyrimas ir kiekybinis (anketinės apklausos) tyrimas. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų, 11 paveikslai, 58 lentelės, 91 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis examines the impact of integrated marketing communication on consumer loyalty. Influence is assessed by examining scientific theoretical material, model and based on the example of major Lithuanian retail centers. Theoretical part of the thesis analyzes the importance, evolution, examples, key elements of integrated marketing communication, as well as consumer loyalty to a brand in the context of integrated marketing communication. In the empirical part of the thesis an integrated marketing communication and consumer loyalty model is developed, later, to determine the impact of integrated marketing communication on consumer loyalty qualitative (content analysis) research and quantitative (questionnaire survey) research were performed. Thesis consist of: 67 p. text without appendixes, 11 pictures, 58 tables, 91 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent103 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:49078074/datastreams/MAIN/content
dc.subjectN900 - Verslas ir vadyba / Business and administrative studies
dc.titleIntegruotos marketingo komunikacijos formavimas vartotojų lojalumo didinimui
dc.title.alternativeForming of Integrated Marketing Communication to Increase Customer Loyalty
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.ltintegruota marketingo komunikacija
dc.subject.ltIMK
dc.subject.ltvartotojų lojalumas.
dc.subject.enintegrated marketing communication
dc.subject.enIMC
dc.subject.encustomer loyalty.
dc.identifier.elaba49078074


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą