dc.contributor.author | Pasaulis, Tomas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:09:42Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:09:42Z | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110697 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe analizuojama oro pagalvių sistema, jos sudedamosios dalys, veikimo principas. Aprašomos automobiliuose naudojamų oro pagalvių išsiskleidimui reikalingos sąlygos bei taikomi kriterijai. Analizuojami oro pagalvių išskleidimą kontroliuojantys algoritmai bei pateikiami jų pavyzdžiai. Nurodoma algoritminio proceso seka ir algoritmuose naudojami kintamieji. Pateikiamos priemonės, kuriomis yra išbandomos oro pagalvės siekiant užtikrinti jų patikimumą ir tinkamą veikimą. Taip pat aprašomi eismo įvykių atvejai, kuriuose atsiranda tikimybė, kad oro pagalvės, esančios automobilyje, gali neišsiskleisti. Atliekami kompiuteriniai modeliavimai LS DYNA programa, naudojant automobilio „Toyota Yaris“ baigtinių elementų modelį. Išanalizuojami gauti rezultatai, sudaromi grafikai bei įvertinamos automobilio deformacijos. Pateikiamos išvados. Baigiamojo darbo apimtis 66 p. be priedų, 59 iliustracijos, 4 lentelės, 37 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami baigiamojo darbo priedai. | lit |
dc.description.abstract | The final master paper analyzes the airbag system, components, principles of operation. Describes the conditions and criteria used to deploy airbags in cars. Algorithms controlling the deployment of airbags are analyzed and examples are given. The sequence of the algorithmic process and the variables used in the algorithms are presented. Describes the means by which the airbags are tested to ensure their reliability and good performance. There are also cases of accidents in which the car's airbags may not deploy. Simulations are performed with the „LS DYNA“ program and using the „Toyota Yaris“ finite element model. The obtained results are analyzed, graphs are made and the car deformations are evaluated. Conclusions are presented. The final work consists of 66 pages, without appendixes, 59 pictures, 4 tables, 37 bibliographical sources. The final work appendixes are attached separately. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 82 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Neprieinamas | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:61968439/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Automobilio oro pagalvių neišsiskleidimo atvejų tyrimas | |
dc.title.alternative | Research of a car airbag not deployment cases | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.studydirection | E12 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | oro pagalvės | |
dc.subject.lt | susidūrimas | |
dc.subject.lt | automobilis | |
dc.subject.lt | deformacijos | |
dc.subject.lt | pagreitis | |
dc.subject.en | airbags | |
dc.subject.en | impact | |
dc.subject.en | car | |
dc.subject.en | deformation | |
dc.subject.en | acceleration | |
dc.identifier.elaba | 61968439 | |