• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automobilio oro pagalvių neišsiskleidimo atvejų tyrimas

Peržiūrėti/Atidaryti
04_MBD_Tomas Pasaulis SP.PDF (12.84Mb)
Autorius
Pasaulis, Tomas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe analizuojama oro pagalvių sistema, jos sudedamosios dalys, veikimo principas. Aprašomos automobiliuose naudojamų oro pagalvių išsiskleidimui reikalingos sąlygos bei taikomi kriterijai. Analizuojami oro pagalvių išskleidimą kontroliuojantys algoritmai bei pateikiami jų pavyzdžiai. Nurodoma algoritminio proceso seka ir algoritmuose naudojami kintamieji. Pateikiamos priemonės, kuriomis yra išbandomos oro pagalvės siekiant užtikrinti jų patikimumą ir tinkamą veikimą. Taip pat aprašomi eismo įvykių atvejai, kuriuose atsiranda tikimybė, kad oro pagalvės, esančios automobilyje, gali neišsiskleisti. Atliekami kompiuteriniai modeliavimai LS DYNA programa, naudojant automobilio „Toyota Yaris“ baigtinių elementų modelį. Išanalizuojami gauti rezultatai, sudaromi grafikai bei įvertinamos automobilio deformacijos. Pateikiamos išvados. Baigiamojo darbo apimtis 66 p. be priedų, 59 iliustracijos, 4 lentelės, 37 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami baigiamojo darbo priedai.
 
The final master paper analyzes the airbag system, components, principles of operation. Describes the conditions and criteria used to deploy airbags in cars. Algorithms controlling the deployment of airbags are analyzed and examples are given. The sequence of the algorithmic process and the variables used in the algorithms are presented. Describes the means by which the airbags are tested to ensure their reliability and good performance. There are also cases of accidents in which the car's airbags may not deploy. Simulations are performed with the „LS DYNA“ program and using the „Toyota Yaris“ finite element model. The obtained results are analyzed, graphs are made and the car deformations are evaluated. Conclusions are presented. The final work consists of 66 pages, without appendixes, 59 pictures, 4 tables, 37 bibliographical sources. The final work appendixes are attached separately.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110697
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis