Show simple item record

dc.contributor.authorPasaulis, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:42Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:42Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110697
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe analizuojama oro pagalvių sistema, jos sudedamosios dalys, veikimo principas. Aprašomos automobiliuose naudojamų oro pagalvių išsiskleidimui reikalingos sąlygos bei taikomi kriterijai. Analizuojami oro pagalvių išskleidimą kontroliuojantys algoritmai bei pateikiami jų pavyzdžiai. Nurodoma algoritminio proceso seka ir algoritmuose naudojami kintamieji. Pateikiamos priemonės, kuriomis yra išbandomos oro pagalvės siekiant užtikrinti jų patikimumą ir tinkamą veikimą. Taip pat aprašomi eismo įvykių atvejai, kuriuose atsiranda tikimybė, kad oro pagalvės, esančios automobilyje, gali neišsiskleisti. Atliekami kompiuteriniai modeliavimai LS DYNA programa, naudojant automobilio „Toyota Yaris“ baigtinių elementų modelį. Išanalizuojami gauti rezultatai, sudaromi grafikai bei įvertinamos automobilio deformacijos. Pateikiamos išvados. Baigiamojo darbo apimtis 66 p. be priedų, 59 iliustracijos, 4 lentelės, 37 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami baigiamojo darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master paper analyzes the airbag system, components, principles of operation. Describes the conditions and criteria used to deploy airbags in cars. Algorithms controlling the deployment of airbags are analyzed and examples are given. The sequence of the algorithmic process and the variables used in the algorithms are presented. Describes the means by which the airbags are tested to ensure their reliability and good performance. There are also cases of accidents in which the car's airbags may not deploy. Simulations are performed with the „LS DYNA“ program and using the „Toyota Yaris“ finite element model. The obtained results are analyzed, graphs are made and the car deformations are evaluated. Conclusions are presented. The final work consists of 66 pages, without appendixes, 59 pictures, 4 tables, 37 bibliographical sources. The final work appendixes are attached separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent82 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:61968439/datastreams/MAIN/content
dc.titleAutomobilio oro pagalvių neišsiskleidimo atvejų tyrimas
dc.title.alternativeResearch of a car airbag not deployment cases
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltoro pagalvės
dc.subject.ltsusidūrimas
dc.subject.ltautomobilis
dc.subject.ltdeformacijos
dc.subject.ltpagreitis
dc.subject.enairbags
dc.subject.enimpact
dc.subject.encar
dc.subject.endeformation
dc.subject.enacceleration
dc.identifier.elaba61968439


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record