Show simple item record

dc.contributor.authorSajytė, Dalia
dc.date.accessioned2023-09-18T09:10:29Z
dc.date.available2023-09-18T09:10:29Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110811
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos socialiai atsakingo verslo, darnaus vystymosi bei aplinkosaugos koncepcijos, jų bruožai ir nauda. Plačiau nagrinėjama darnaus vystymosi samprata Europoje ir Lietuvoje, darnaus vystymosi ir aplinkosaugos taikymas versle. Taip pat aprašoma aplinkosauginių iniciatyvų įvairovė, jų taikymas įmonių veiklose, komunikacija bei reikšmė. Remiantis išnagrinėta literatūra darbe tiriama aplinkosauginių iniciatyvų reikšmė Lietuvos įmonių prekės ženklo komunikacijoje: kokios iniciatyvos taikomos Lietuvos įmonėse, kokios naudos siekiama jas taikant bei kaip aplinkosauginės iniciatyvos yra komunikuojamos. Darbą sudaro 8 dalys: sąvokos, įvadas, mokslinės literatūros analizė, tyrimas, mokslinė diskusija, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 66 puslapiai teksto be priedų, 4 paveikslai, 11 lentelių, 76 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis analyses the concepts of socially responsible business, sustainable development and environmental protection, their features, and benefits. The concept of sustainable development in Europe and Lithuania, the application of sustainable development and environmental protection in business are analyzed in more detail. It also describes the diversity of environmental initiatives, their application in business activities, communication, and significance. Based on the analyzed literature, the paper examines the significance of environmental initiatives in the brand communication of Lithuanian companies: what initiatives are applied in Lithuanian companies, what benefits they bring and how environmental initiatives are communicated. Structure: concepts, introduction, analysis of scientific literature, research, scientific discussion, conclusions, references, appendixes. Thesis consists of 66 pages of text without appendixes, 4 figures, 11 tables, 76 bibliographical entries. Work appendices are attached separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent101 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80371410/datastreams/MAIN/content
dc.titleAplinkosauginių iniciatyvų reikšmė įmonės prekės ženklo komunikacijai
dc.title.alternativeThe importance of environmental initiatives in company brand communication
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltAplinkosauga
dc.subject.ltdarnus vystymasis
dc.subject.ltaplinkosauginės iniciatyvos
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltverslas
dc.subject.enEnvironmental protection
dc.subject.ensustainable development
dc.subject.enenvironmental initiatives
dc.subject.encommunication
dc.subject.enbusiness
dc.identifier.elaba80371410


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record