Išorinės klasterių komunikacijos strategijos svarba: Skaitmeninių technologijų klasterio atvejo analizė.
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe analizuojama išorinės klasterių komunikacijos svarba norint pasiekti tikslinę auditoriją. Darbe apžvelgiama tinklaveikos, klasterizacijos ir komunikacijos teorija, klasteriams siūlomi komunikacijos strategijos modeliai. Pagal pasirinktą komunikacijos strategijos formavimo modelį buvo atliktas Skaitmeninių technologijų klasterio komunikacijos strategijos ir komunikacijai naudojamų socialinių medijų analizė. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius išorinės klasterio komunikacijos aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. The current final Master Thesis is dedicated to the importance of a cluster external communication in reaching out to the specific target audience. The Thesis includes theoretical analysis of networking, clusterization and communication, as well as a review of the strategic communication models suggested for the cluster organizations. Based on the selected model of communication strategy, a case analysis of the Digital Technologies Cluster has been carried out, including analysis of its communication strategy and social media in use. After theoretical and practical aspects of the cluster external communication have been analyzed, the final conclusions have been drawn and recommendations have been provided.