Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorČesnulaitis, Marijus
dc.date.accessioned2023-09-18T09:10:29Z
dc.date.available2023-09-18T09:10:29Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110815
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos kūrybiškos audiovizualinės reklamos raiškos priemonės. Išnagrinėti šiuolaikinės audiovizualinės reklamos turinio ir formos veiksniai, jų tarpusavio sąsajos, siekiant apibrėžti ir kritiškai vertinti kūrybišką audiovizualinę reklamą, kaip priemonę ne tik formuoti visuomenės komercinius interesus, bet ir kaip tam tikrų gyvenimiškų, bei moralinių vertybių, pasaulėžiūros formavimosi, bei naujų idėjų kūrimo sistemą. Teorinės dalies pabaigoje sudaromas teorinis kūrybinės raiškos audiovizualinėje reklamoje vertinimo modelis, kuris empirinėje dalyje yra svarbiausias tyrimo darbo įrankis. Empirinėje darbo dalyje, atliekami tyrimai, remiantis darbo autoriaus sudarytu teoriniu modeliu, apibrėžiamos efektyviausios ir daugiausiai naudojamos kūrybinės raiškos priemonės audiovizualinėse John Lewis & Partners įmonės reklamose. Ekspertų interviu metu apibrėžiami svarbiausi kūrybinės raiškos audiovizualinėje reklamoje principai ir tendencijos Lietuvos rinkoje ir pasaulyje. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius kūrybinės raiškos audiovizualinėje reklamoje elementus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados.lit
dc.description.abstractThe final master's thesis deals with the means of expression of creative audiovisual advertising. Factors of the content and form of modern audiovisual advertising, their interrelationships are examined in order to define and critically evaluate creative audiovisual advertising as a means not only to shape the commercial interests of society, but also as a system of certain life and moral values, worldview and new ideas. At the end of the theoretical part, a theoretical model of evaluation of creative expression in audiovisual adver tising is created, which in the empirical part is the most important tool of re search work In the empirical part of the work, research is carried out on the basis of a theoretical model developed by the author of the work, the most effective and most used means of creative expression in audiovisual advertisements of John Lewis & Part ners are defined. During the expert interviews, the most important principles and tendencies of creative expression in audiovisual advertising in the Lithuanian market and in th e world are defined. After analyzing the theoretical and practical elements of creative expression in audiovisual advertising, the conclusions of the final work are presented.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent59
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:80400663/datastreams/MAIN/content
dc.titleKūrybinė raiška audiovizualiniuose reklaminiuose klipuose: „John Lewis & Partners“ įmonės atvejis
dc.title.alternativeCreative expression in audiovisual commercials: “John Lewis & Part ners “ case
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.ltkūrybiškumas reklamoje
dc.subject.ltkūrybinė raiška
dc.subject.ltaudiovizualinė reklama.
dc.subject.enadvertising creativity
dc.subject.encreative expression
dc.subject.enaudiovisual advertising
dc.identifier.elaba80400663


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą