„Fintech“ komunikacija. „MoQ“ ir „Paysera“ įmonių produktų priėmimo veiksnių nustatymas ir komunikacijos analizė.
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas veiksnių, lemiančių vartotojų požiūrį į inovaciją svarbumas bei analizuojamas jų naudojimas įmonių komunikacijoje su vartotojais. Darbe apžvelgiama „Fintech“ sektoriaus ypatumai, inovacijų sklidimo ir vartotojų elgsenos keitimo teorijos. Pagal sudarytą technologijų priėmimo modelį buvo atliktas „MoQ“ ir „Paysera“ įmonių produktų priėmimo veiksnių nustatymas ir komunikacijose analizė. Remiantis gautais duomenimis pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, inovacijų komunikacijos ir vartotojų elgsenos pokyčių te-orinis taikymas „Fintech“ sektoriuje, empirinė dalis, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis — 58p. teksto be priedų, 24 iliustr., 7 lent., 50 literatūros šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. The final Master Thesis examines the importance of the factors that determine consumer's attitudes towards innovation and analyzes their use in corporate communication with consumers. The paper reviews the peculiarities of the Fintech sector, theories of spreading innovations, and changing consumer behavior. According to the developed technology acceptance model, the product acceptance factors of “MoQ” and “Paysera” companies were determined and analyzed in communications. Based on the obtained data, the conclusions and recommendations of the final work are presented. Structure of the thesis: introduction, theoretical application of innovation communication and changes in consumer behavior in the Fintech sector, empirical part, conclusions and suggestions, literature lists. The thesis consists of 58 p. of text without appendixes, 24 pictures, 7 tables, 50 biblio-graphical entries. Work appendices are attached separately.