Vertės pasiūlymo adaptavimo sprendimai kuriant darbdavio prekės ženklą
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama darbdavio prekės ženklo kūrimo svarba organizacijų veikloje, darbdavio prekės ženklo patrauklumo esamiems darbuotojams tyrimai. Išnagrinėti pagrindiniai darbdavio prekės ženklo kūrimo proceso etapai, vertės pasiūlymo modeliai ir taikomi atributai, kuriais remiantis sukurta darbdavio prekės ženklo kūrimo sistema. Empirinių tyrimų metu atliktas darbdavio prekės ženklo vertės pasiūlymo atributų tyrimas, atliktas pasirinktos organizacijos darbuotojų lūkesčių tyrimas organizacijoje. Atliktų tyrimų rezultatų pagrindu yra pateikti pasiūlymai darbdavio prekės ženklo kūrimui tobulinti, taikant vertės pasiūlymo adaptavimą skirtingoms tikslinėms grupėms. Darbą sudaro 3 dalys: įvadas, teorinė darbdavio prekės ženklo kūrimo svarbos organizacijų veikloje analizė, darbdavio prekės ženklo vertės pasiūlymo adaptavimo tikslinėms darbuotojų grupėms galimybių tyrimas, vertės pasiūlymo adaptavimo sprendimai siekiant sustiprinti darbdavio prekės ženklą, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis - 59 p. teksto be priedų, 6 pav., 9 lent., 47 bibliografiniai šaltiniai. The final master‘s thesis examines the importance of employer‘s brand development in the activities of organization and studies the attractiveness of the employer‘s brand to existing employees. The main stages of the employer‘s branding process, value proposition models and applied attributes on the basis of which the employer‘s branding system is developed are examined. During the empirical research, the research of the attributes of the employer‘s brand value proposition and the research of the expectations of the employees of the selected organization was performed. Based on the results of the research, proposals are made to improve the employer‘s branding by adapting the value proposition to different target groups. Structure: introduction, theoretical analysis of the importance of employer‘s branding in the activities of organizations, feasibility study of employer brand value proposition adaptation for target groups, value proposition adaptation solutions to enhance the employer‘s brand, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 59 p. text without appendixes, 6 pictures, 9 tables, 47 bibliographical entries.