Sunkvežimių rėmų lyginimo technologiniai tyrimai
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama sunkvežimių rėmų lyginimo technologija. Aprašoma naudojama įranga, rėmo lyginimo proceso etapai, būdai. Pateikiama sunkvežimių rėmų, pateiktų remontui, deformacijų sklaida. Ištirta, kaip priekinės sunkvežimio rėmo dalies deformacijos lemia galinės rėmo dalies deformacijas. Atlikti tyrimai, parodantys jėgos, reikalingos sunkvežimio rėmo sijos lenkimui, priklausomybę nuo temperatūros, kuria šildomos deformuotos rėmo vietos. Ištirta, kokią įtaką turi pradinės deformacijos dydis, jėgai, kuria veikiama rėmo sija. Tyrimo rezultatai apibendrinti sklaidos diagramomis, pateikiamos išvados, aprašančios sunkvežimio rėmo lyginimo technologinius ypatumus. Darbo apimtis – 53 p. teksto be priedų, 67 iliustracijos ir 15 lentelės. This Master Thesis concerns analysis of technology of truck frame straightening. This work describes equipment that is using for truck frame straightening, and levels of straightening process. Given scatter of frames deformations. Analysing how deformations of frame frond end effects frame rear end. Examining effect of heating temperature to force, which is using for beam bending. Also examining effect of primary deformation size to frame beam bending force. The test results have been summarized using dispersion diagrams and providing the conclusions of the truck frame straightening technology peculiarities. Scope of work: 53 pages of text without additive, 67 illustrations and 15