Innovation strategies developing international trade of electronic goods
Abstract
The thesis examines the development of electronics industry in the international markets problems. The theoretical-problematic section describes the features of the development strategies, examines the electronics sector in the current business trends. In the thesis have been analyzed the development strategy alternatives and factors and their importance for preparing the entrance to the international market. Theoretical development strategy model adapted for electronics sector is proposed. Conducted an expert survey, which identified the most significant alternatives for development strategy and their significance evaluation for development strategies in the foreign market. Comparative analysis assesses the main opportunities and threats, determining the development in the international trade of electronics. After evaluation of the theoretical and practical development strategy models, the development strategy model adapted to international trade of electronics is proposed. Structure: introduction, analysis of international electronics business issues and trends, theoretical part, empirical research, the development strategy model adapted to international trade of electronics proposal, conclusions, references. Thesis consist of: 74 p. text without appendixes, 14 figures, 13 tables, 102 bibliographical entries. Appendixes included. Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos elektronikos prekių plėtros į tarptautines rinkas problemos. Teorinėje-probleminėje dalyje aprašomi plėtojimo strategijų ypatumai, nagrinėjamos dabartinės elektronikos sektoriaus verslo plėtros tendencijos. Analizuojamos plėtojimo strategijų alternatyvos bei veiksniai, lemiantys tarptautinę elektronikos sektoriaus verslo plėtrą bei šių veiksnių vertinimo svarba rengiant įėjimo į tarptautinę rinką strategiją. Pateiktas teorinis ir praktinis plėtojimo strategijos rengimo modelis adaptuotas elektronikos sektoriui. Atlikta ekspertų apklausa, kurios metu nustatytos svarbiausios plėtojimo strategijų alternatyvos ir jų reikšmingumas vertinant plėtojimo strategijų galimybes užsienio rinkoje. Lyginamosios analizės metu vertinami svarbiausios galimybės ir grėsmės, lemiančios tarptautinės prekybos elektroninėmis priemonėmis plėtrą. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius plėtojimo strategijų modelius ir jas lemiančias alternatyvas bei veiksnius, sudarytas plėtojimo strategijų rengimo modelis adaptuotas prekybai elektronikos prekėms. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, tarptautinės prekybos elektronikos prekėmis verslo problemų ir tendencijų nagrinėjimas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, integruoto verslo plėtojimo strategijos rengimo modelio, taikytino prekybos elektroninėmis prekėmis versle pagrindimas, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 74 p. teksto be priedų, 14 iliustr., 13 lent., 102 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.