Valstybinės reikšmės krašto kelių, kertančių linijines urbanizuotas teritorijas, avaringumo tyrimas
Abstract
Šiame magistro baigiamajame darbe išsamiai išanalizuotas valstybinės reikšmės krašto kelių avaringumas, eismo intensyvumas ir vidutiniai važiavimo greičiai. Apžvelgta ir išnagrinėta Lietuvos ir užsienio šalių patirtis diegiant inžinerines eismo saugumo priemones gyvenvietėse. Atlikti eksperimentiniai tyrimai valstybinės reikšmės krašto keliuose, einančiuose per linijines urbanizuotas teritorijas ir nustatyti vyraujantys veiksniai, lemiantys avaringumo rodiklius. Atlikta rezultatų ir eismo įvykių su pažeidžiamiausiais eismo dalyviais analizė. Darbe pateiktos bendrosios išvados ir rekomendacijos eismo saugumui gyvenvietėse gerinti. Baigiamojo darbo apimtis – 61 psl. teksto be priedų, 17 lentelių ir 34 paveikslai. In this Master Thesis accident rate, traffic intensity and average speed of National Significance National Roads have been analyzed in detail. Lithuanian and foreign countries experience in implementing the engineering safety measures in settlements are reviewed and analyzed. In this Master Thesis the experimental research of National Significance National Roads passing through the linear urbanized areas are made and the dominant factors behind the accident rates are determined. Analysis of the results and traffic accidents with the most vulnerable road users are done. This paper presents the general conclusions and recommendations to improve road safety in settlements. Master Thesis consists of 61 pure text without appendixes, 17 tables and 34 pictures.