• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prekinių traukinių eksploatacinių parametrų lyginamoji analizė

Peržiūrėti/Atidaryti
Prekiniu_traukiniu_eksploataciniu_parametru_lyginamoji_analize.pdf (3.828Mb)
Autorius
Baublys, Karolis
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamajame darbe nagrinėjami 2009–2014 metais AB „Lietuvos geležinkeliai“ kroviniams vežti naudojami prekiniai riedmenys, analizuojami ir lyginami jų eksploatacijos duomenys, vertinamos jų eksploatavimo sąnaudos. Atliktas LG turimų prekinių šilumvežių važiavimo modeliavimas traukiant parinktos masės prekinių vagonų sąstatus ruožu Vilnius–Kaišiadorys. Prekinių riedmenų naudojimo efektyvumas nustatomas daugiakriterio ir kompleksinio vertinimo metodais. Prekiniai traukiniai vertinami remonto darbų ir eksploatacijos sąnaudų aspektais. Keičiant vertinimo kriterijų svarbos koeficientų reikšmes, nustatytas prekinių riedmenų efektyvaus naudojimo reitingai. Baigiamąjį darbą sudaro 5 pagrindinės dalys, išvados, siūlymai bei literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 80 p. teksto be priedų, 38 paveikslai, 20 lentelių, 23 literatūros šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The paper describes Joint-Stock Company „Lietuvos geležinkeliai“ freight rolling-stocks, rail freight transportation technical data. Also exploitation parameters from the 2009–2014 investigation period are analyzed and compared. Further model of freight train exploitation parameters with different traction rail vehicles on Vilnius–Kaišiadorys stretch is defined. Freight trains are valued by repair work and exploitation expenditures aspects. Efficiency of freight rolling-stocks usage is determined by three multi-criteria and complex evaluation methods. Results of freight rolling-stocks operative usage were obtained by changing the criteria for critical values of the coefficients. The final work contains 5 basic charts, conclusions and references. The scope of the work to 78 p. text without appendixes, 38 pictures, 20 tables, 23 bibliographical entries. Separately, the appendixes
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110946
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis